Poster: DJ_Aad
Mijn vraag aan jullie collega DJ's is dus welke keuze het verstandigst is: Mk2 of Mk3?
Mk2Mk3
- Goedkoper (maar dus wel gebruik)
- Net zo goed als de Mk3, alleen iets minder functies (mp3)
- Werkt perfect samen met Mk2's die ik al heb qua geheugen (uitleg hieronder*)
*
- Meest complete speler ooit (nu ook met mp3 en Hot Loop)
- Nieuw, dus met 2 jaar garantie
Poster: Lead
Gebruik je ook de MMC merger ??
Bij mij werkt het namelijk goed, echter ken ik een geval waarbij iemand 256mb SD kaartjes gebruikt in de MK2 en deze syct met de software. Echter de punten worden door de MK3 niet herkent.... Onderzoek loopt nog....
Bij mij werkt het namelijk goed, echter ken ik een geval waarbij iemand 256mb SD kaartjes gebruikt in de MK2 en deze syct met de software. Echter de punten worden door de MK3 niet herkent.... Onderzoek loopt nog....
Inmiddels heb ik de knoop doorgehakt: Mk2. Het scheelt toch honderden euro's en de extra features vind ik niet echt een verbetering. Daarbij heb ik zeer goede ervaringen met de betrouwbaarheid van de CDJ-1000, dus een tweedehandsje durf ik dan ook makkelijk aan.
Bedankt voor alle reacties
Poster: Ferrox
tip: Cyberdance heeft er 7 te koop
Poster: greup
jup, 850 per stuk is de richtprijs. Als je geen kvk hebt moet je trouwens wel hopen dat ze er nog een paar hebben die niet in de boeken voorkomen, en waar je dus geen btw over hoeft te betalen.
Ook ff op de staat letten, cyberdance heeft een grote verhuurafdeling en dus zijn de spelers ongetwijfeld flink gebruikt
Wordt er hier reclame gemaakt
Poster: DJTruth
mk3
Kan je misschien als de mk3 'uit' is verder uitbouwen met die mk3.
Maarja, ik draai zelf nietzovaak met mp3. Vind geluid zuigen. Hotloop is wel handig.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.