Late Leeuw, chat corner (deel II) (31/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dj_Fantasy    posted on 11-06-2006 21:29
Deel 1

hier op aanvraag van de WIM de late leeuw deel II Winking my eye veel plezier met de zinloze reply's:p haha

dj2dj.nl
Mod edit by W.i.M on 11-06-2006 21:36 (11%)

What do you think about Late Leeuw, chat corner (deel II) ??

Vote :   

the-melody    posted on 02-07-2006 13:40
draaide tiesto dan house? ik dacht dat ie altijd trance draaide:s
Twizz    posted on 02-07-2006 13:44
hij draaide toch vóórdat een house dj moest draaien, dacht ik dat hij bedoelde. ofniet.

mooie signature he. kwam zomaar in me op:P
mag dat eigenlijk? zo'n smiley
User edit by Twizz on 02-07-2006 @ 13:55:17 (66%)
Jorrit    posted on 02-07-2006 13:52
Poster: Laidback
black gaat ik wel ff kijken :P
white niet gezien.. wacht wel tot dat de Live streams/sets  online staan..|

tiesto als suprise act..hmm. dat klinkt goed.. maar voor een House dj.. had tiesto beter aan het eind kunnen gaan.. en daarnaa een Marcel Woods ofsow :P
dan knald het tenminste door..

bij Black doen ze ook altijd de suprize acts als laatst.. denk aan Darkraver 2 jaar terug.. haha :P

Tijdens black draai ik de hele nacht, wel jammer. Tiesto was echt slecht. Tiesto draaide trance ja, Guetta house: na tiesto.
dancedimension    posted on 02-07-2006 19:05
Zooow, heb even pas een nieuwe aankoop gedaan, technics rp dh-1200... pfuhhh wat een koptelefoon, me numark phx was aan het dood gaan, en ik moest die aaf een examenfeest gaan draaien, dus heb ik dit schatje dan maar gekocht, ben ik erover te spreken?.. jazeker! wat een sound komt eruit! ik had 4 keuzes.. de Pioneer hdj-1000, Sony mdr-v700, denon dn-hp1000 en dus deze technics, nou om het even kort te houden:

Sony viel af bij mij eigelijk zowiezo omdat die constructie echt TE bagger was, maar ik wilden hem toch proberen, nou een hele goede sound maar dat maakte het niet helemaal goed tegenover de constructie.

Nou toen de Denon; Super mooi ding opzig, geluid gaat hard, maar is tegenover de stanton pro2000 niet echt een merkwaardig verschil en daar betaal je in sommige winkels toch 100 euro minder voor.

Nou toen de pioneer, ook hele nette sound, maar hij klemde niet echt fijn op m'n hoofd, eigelijk gewoon "niet", en dat weerhield me ervan.

Toen de technics, klemde lekker goed af, niet dat het zeer gaat doen op verloop van tijd, maar gewoon super!, Toen het geluid, heel fijn! Iets wat aangedikt bas maar daar ben ik persoonlijk wel fan van. En daarnaast wil het oog ook wat, maar dat was bij alle van deze headphones wel het geval dat ze een strakke look hadden, niet dat dat een belangrijk punt is, nouja 1 van de belangrijkste is het in ieder geval niet!

Zo heb ik ook eens mijn zegje gedaan
Ferrox    posted on 02-07-2006 19:15
Poster: the-melody
draaide tiesto dan house? ik dacht dat ie altijd trance draaide:s

zal het nog sterker vertellen. Hij heeft heeeel vroeger altijd hardcore gedraaid. (toen ie nog goed was)
dancedimension    posted on 02-07-2006 19:23
hahaha, ja het zelfde was met Ferry Corsten dacht ik, hij draaide voordat die aan trance etc begon dacht ik hardstyle, correct me if I'm wrong
Laidback    posted on 02-07-2006 19:51
Poster: dancedimension
hahaha, ja het zelfde was met Ferry Corsten dacht ik, hij draaide voordat die aan trance etc begon dacht ik hardstyle, correct me if I'm wrong

techno volgens mij,...

op feesten als Shockers Winking my eye
the-melody    posted on 02-07-2006 20:54
Poster: Ferrox

zal het nog sterker vertellen. Hij heeft heeeel vroeger altijd hardcore gedraaid. (toen ie nog goed was)
 hmmmm een van hardcore naar trance... Heel bijzonder:s.

edit: heb ik juist een digitale camera, booth getrokken. Wou ik dit uploaden: file is to big en ik krijg het niet kleinerUnhappy
User edit by the-melody on 02-07-2006 @ 21:45:54 (64%)
Ferrox    posted on 02-07-2006 22:21

Dat komt omdat daar meer geld te halen was. Daarom vinden veel echte kenners hem niet zo goed. Die zeggen dat hij het hardcore wereldje verlaten heeft vanwege het geld.

Echter toen hij er aan begon was hij ook nog goed in mijn ogen. Maar de laatste tijd vind ik de kwalliteit van zijn mixen én platen ver onder de maat voor zo'n top artiest.

Alleen omdat hij commercieel draaid is hij beroemd geworden, daar zit het meeste volk. Maar als je echt kijkt naar producties en dj-kunsten scoort zany bij in ieder geval veel hoger, en het schijnt dat er nog een paar dj's het nog beter kunnen maar dan in hun eigen stijl.

De beste dj bestaat niet, mischien wel als je naar stijl gaat kijken. En toevallig heeft commercieel de meeste aanhangers dus zit daar ook het meste geld.
Jorrit    posted on 02-07-2006 22:29
dit is even te kort om een topic te openen dus maar hier:
hoe heet het nummer wat Guetta draaide na the word is mine, iets over de helft van zn set, dit jaar op sensation?

dj-t    posted on 03-07-2006 12:58
hej mensen,
als ik muziek LEGAAL download? mag ik er dan mee draaien?

en als ik met pc straks draai mag dat dan?
Twizz    posted on 03-07-2006 13:57

edit: heb ik juist een digitale camera, booth getrokken. Wou ik dit uploaden: file is to big en ik krijg het niet kleinerUnhappy

Plaatje word niet veel kleiner als je hem verkleind. Je moet het aantal pixels veranderen. Want als je het plaatje kleiner maakt, komen er 'meer pixels' per cm2
. Dus je hebt de foto met een hele goeie kwaliteit genomen. Wat sneller gaat is je digitale camera minder scherp stellen en dan opnieuw nemen en uploaden.

Dit kun je trouwens ook anders gebruiken. Je neemt de foto met"een beetje slechtere kwaliteit. Dan kun je hem juist nog groter maken.(niet dat je er veel aan hebtWinking my eye).

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

@ dj-t.
 kijk hier eens of hier(de laatste is een tip).
Je kunt natuurlijk ook nog de Dé Search gebruiken

Want als ik in een nieuwsbericht kijk en dan de topic naam in de adresbalk weghaal en highlight/blablabla  neerzet dan komt het woord dat ik zoek (als het in het nieuws en/of replybericht staat) toch rood te staan.
User edit by Twizz on 03-07-2006 @ 14:16:27 (45%)
the-melody    posted on 03-07-2006 14:38
dus des te kleiner de foto, des te groter het aantal pixels?
Twizz    posted on 03-07-2006 15:32
rofl heb ik dit nou maar of kan dit niet:
Username  Dude
Member Level  Plus-Member
Signature  Construction @ 99% - [][][][][][][][] -
Member Since  04-10-1893 at 15:38:17  <------------------------
_Ivan_    posted on 03-07-2006 15:36
Dat lijkt me een bug:P
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 03-07-2006 15:39
hmmm dan kom die er toch nog goed voorHappy, laughing
User edit by the-melody on 03-07-2006 @ 15:42:06 (8%)
Nvie    posted on 03-07-2006 19:27
Zitten jullie ieders profiel te checken ofzo Confused
the-melody    posted on 03-07-2006 19:32
heb ff een technicsh vraagje: heb nu een rode laser op men kamer, maar ikwil een groene(zie je beter schijnt het). Weet iemand of je dat in je laser zelf kan veranderen of moet ik dan maar een groene kopen?
greup    posted on 03-07-2006 19:44
heb ff een technicsh vraagje: heb nu een rode laser op men kamer, maar ikwil een groene(zie je beter schijnt het). Weet iemand of je dat in je laser zelf kan veranderen of moet ik dan maar een groene kopen?

dat is NIET in de laser zelf te vervangen, tenzij jij een laser kan ontleden. Daarbij vraag ik mij af wat voor laser je op je kamer hebt staan, en waarom je uberhaupt een laser in je kamer wilt.....

Een laser wordt pas leuk als ze boven de 1 Watt uitkomen, en als je d'r animaties mee kunt maken.
the-melody    posted on 03-07-2006 19:48
ik heb die er gewoon liggen als versiering zeg maarWinking my eye niks meers. Is een showtec pocket laserbeam 4.9MW. Stelt niks voor dusWinking my eye Nou wordt dus geowon een groene erbij achter men denon en 2de sl:d
edit: ofterwel gewoon geen:p
User edit by the-melody on 03-07-2006 @ 19:50:14 (69%)
greup    posted on 03-07-2006 19:50
mm, ik zou zeggen : Laat hem lekker rood, niet meer aan doen, en zeker geen nieuwe voor kopen!

the-melody    posted on 03-07-2006 19:51
ok thanks:d
Lead    posted on 03-07-2006 19:58
Het profiel van Dude is er al een hele tijd, ik pestte hem ooit met 'ouwe' en heb als geintje die datum er zo in gezet...

Maar scherp opgelet, want het is de enige member waarbij zoiets aan de hand is.

2 Melody : Als je het geld waard vind kun je voor de sfeer een groen laser erbij kopen, maar ik denk dat het zonde is van je geld. In het begin zal hij veel aan staan, maar ik denk dat je er na een tijdje weinig aandacht meer aan geeft... Kun je je geld beter uitgeven aan gear die je wel gebruikt Winking my eye

Poster: T4Twister
...Want als ik in een nieuwsbericht kijk en dan de topic naam in de adresbalk weghaal en highlight/blablabla neerzet dan komt het woord dat ik zoek (als het in het nieuws en/of replybericht staat) toch rood te staan.

We bereiden alles al gedurende de ontwikkeling voor.... Zo ook het highlighten van zoekwoorden. Het inbouwen in de SEARCH moet nog gebeuren.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-07-2006 20:00 (80%)
the-melody    posted on 03-07-2006 19:59
ik hou het gewoon bij men rodeHappy, laughing
Twizz    posted on 03-07-2006 20:10
past roze niet beter bij jouw? met een driehoek als gobo?Winking my eye
nej ik maak maar een grapje. Wat ik vet vind is die lasers die ze in de clip van Usher-Yeah hebben gebruikt. Zelf heb ik met de duurste laser mogen werken op de djexpo 2004.

90 Users online: 15 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 49.282
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.437.656