Zooow, heb even pas een nieuwe aankoop gedaan, technics rp dh-1200... pfuhhh wat een koptelefoon, me numark phx was aan het dood gaan, en ik moest die aaf een examenfeest gaan draaien, dus heb ik dit schatje dan maar gekocht

, ben ik erover te spreken?.. jazeker!

wat een sound komt eruit! ik had 4 keuzes.. de Pioneer hdj-1000, Sony mdr-v700, denon dn-hp1000 en dus deze technics, nou om het even kort te houden:
Sony viel af bij mij eigelijk zowiezo omdat die constructie echt TE bagger was, maar ik wilden hem toch proberen, nou een hele goede sound maar dat maakte het niet helemaal goed tegenover de constructie.
Nou toen de
Denon; Super mooi ding opzig, geluid gaat hard, maar is tegenover de stanton pro2000 niet echt een merkwaardig verschil en daar betaal je in sommige winkels toch 100 euro minder voor.
Nou toen de
pioneer, ook hele nette sound, maar hij klemde niet echt fijn op m'n hoofd, eigelijk gewoon "niet", en dat weerhield me ervan.
Toen de
technics, klemde lekker goed af, niet dat het zeer gaat doen op verloop van tijd, maar gewoon super!, Toen het geluid, heel fijn! Iets wat aangedikt bas maar daar ben ik persoonlijk wel fan van. En daarnaast wil het oog ook wat, maar dat was bij alle van deze headphones wel het geval dat ze een strakke look hadden, niet dat dat een belangrijk punt is, nouja 1 van de belangrijkste is het in ieder geval niet!
Zo heb ik ook eens mijn zegje gedaan