Poster: Jorrit
Is dat boeiend om te weten?
Ik heb geen idee eerlijk gezegt, maar das toch mooi: als je nu doneert wordt je meteen gold member 
vind ik eigenlijk wel boeiend ja

maar nu houd ik op met te veel posten. dus laten we dit onderwerp links liggen.
(of rechts kan natuurlijk ook:P)
maar er zijn velen die vinden dat ik minder moet posten dus ik zal het proberen.
weet iemand een afkickcentrum? oja de i-netkabelschaar:P
Poster: _Ivan_
ook als je 1 euro doneert
?
zou je denken? ik verwacht niet dat je zoiets zou doen dus. ik zit er wel aan te denken om te doneren. en niet om extra gallery ruimte te krijgen, gebruik ik toch niet. ik vraag me af waar djr dat geld voor gebruikt?
oja ik had nog een vraagje.
ik wil gaan producen maar ik zit ook al een tijdje te kijken naar de numark 5000fx. ik wil in juni volgend jaar ergens een computer kopen, maar is het dan slim om eerst in november/december de numark 5000fx te kopen?
Poster: Phenix
Het gaat er mij niet om dat je te veel post, maar je post gewoon te veel onzin waardoor je DJ Resource behoorlijk vervuild.
heb je dj-t al gezien:P sorry twan, dit hoor ik als almost-pro niet te zeggen, maja je kunt wel tegen een stootje he:P haha lol
is het beter om lange posts te maken dan veel korte posts? ik denk het wel want dan post ik minder en het heeft meer inhoud, al blijft het toch een beetje onzin