Poster: T4Twister
hahahahahahaahahahaah. lekker pu uh.(ja zo kom ik wel aan die posts:P)
jorrit, als je trek hebt, verwijder deze post dan maar:P
kun jij um eigenlijk zo veranderen dat het een post van jou word?
Poster: Jorrit
Als ik in de edit zit, zie ik jou naam wel staan in een vakje waar ik de tekst van weg kan halen, maar als ik daar iets anders neerzet gebeurt er niets.
alleen dit: message changed by Jorrit on 29-06-2006 15:37:41 (0%)
Ik geloof dat Wim een keer een post van Nvie heeft ge-post-napt in het mod forum ooit?
Poster: T4Twisterik zou het niet weten, misschien dat wij wel niet in het mod topic kunnen komen(behalve ik, maar ik ga jullie niet vertellen hoe ik dat doe, geleerd op een hackers-site)
en jorrit, wat staat er bij jou in de adres/url balk als jij de post van iemand anders aant aanpassen bent?
PM Me dan is wat er in het topic prikbord geschreven wordt? :P
Poster: DNR
dan mag je het ook wel aan mij vertelen..
trouwens je vind wel dat ik onzin posts heb maar als ik die van jou lees... in 7,5 min 4 posts hiero!!!
Poster: DNR
dit is toch niet voor niet de late leeuw... hierin mag je toch zulk soort dingen zeggen. kijk maar een paar pagina's terug daar staat een hele lijst met die vakantie dinge. dus ik mag het dan ook. mag ik ook blij zijn dat ik bijna vakantie heb??
Die posts hadden tenminste nog een onderwerp... een stuk meer inhoud dan wanneer iemand vakantie heeft of niet :D
@T4Twister, ik denk dat je die 'gebeurtenis' beter eerst aan Wim kunt voorleggen, dan kan hij het er misschien wel uithalen?...
Poster: T4Twisterik zou het niet weten, misschien dat wij wel niet in het mod topic kunnen komen(behalve ik, maar ik ga jullie niet vertellen hoe ik dat doe, geleerd op een hackers-site)
I'm just kiddin'ya. wat ik wel kan is de post van iemand anders in gallery aanpassen, he melody!!(die heb k het geheimpje verklapt)
Ik vrees dat je met deze paar zinnen meer op je hals hebt gehaald dan je zou willen.