Exactly... Let's talk about graduation party's. Nu in het Nederlands... deze week krijgen alle eindexamenkandidaten te horen of ze zijn geslaagd, of juist niet. :P De komende 3 weekenden heb ik dus ook alles vol staan met eindexamenfeesten. A.s. vrijdag, zaterdag mijn eigen feest, zondag weer een feest. Ik hoop dat het zondag niet te laat wordt, want maandag moet ik al om 6 uur mijn bed weer uit. Dan een weekje hard werken en in het weekend gaat dat harde werken dan weer vrolijk verder... vrijdag examenfuif, zaterdag examenfuif, zondag overdag geluid verzorgen bij een speech... dus ik hoop dat het zaterdag niet te laat wordt... en zondagavond draaien op een jubileum. Het weekend daarna (maar dat duurt dus nog wel even) hoef ik alleen op de zaterdag te draaien... vrijdag en zondag zijn dus (nog!) vrij.
Pfff... dat wordt echt hard werken... als ik overdag 8 uur gewerkt heb ben ik ook al doodmoe. Het valt namelijk niet mee om 8 uur lang in de brandende zon, boven op een dak te staan timmeren...
Deze week komt ook nog een extra setje parcans met sliding showbar (DMX), 4x 500 watt raylights en K&M statief