What do you think about Late Leeuw, chat corner (deel II) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
in de vakantie elke dag om 6 uur opstaan en werken tot 1 uur s'middags:p en op het einde van de maand julie krijg kdan een Dell laptop haha:p is toch lekker nu maar hopen dat m'n vader zen belofte nakomt dan
we hebben nog niet allemaal vakantie hoor:P ik bijvoorbeeld nog niet... k'heb ng tot woensdag proefwerken en daarna ist klaar.... voorbereiden voor het eindfeest staat dan nog op het programma.
Het voorbereiden van feesten mag je toch wel als vakantie zien?! Wel beter nu die vakantie! Alleen weer vervelend dat ik dan weer ga werken inplaats van lammen. Althans, totdat ik zie wat het heeft opgeleverd qua centen! Dan besef ik ook weer waarvoor ik al die dagen werk.
Ik werk bij "DierenRijk Europa". Een nieuwe opgezette dierentuin hier in de buurt. Dus leuk maar lang niet zo groot als bijvoorbeeld Artis. Ik werk daar in de Horeca. Gewoon een zaal dat als restaurant dient. Dus friet en Snacks bakken, Kassa en drinken enz geven.
Verder maak je Appelflappen, Worstenbroodjes, Broodjes Gezond enz. klaar. Best leuk werk .
ik heb nog tot vrijdag proefwerken (elke dag2) en daarna lekker vakantie:p, maar ik ga niet echt veel vakantie hebben denk ik. Ga proberen veel te werken, en m'n dj booth af te werken:d
bij mij is het gewoon bij m'n vader gaan werken gands de maand juli halve dagen, en dan krijg k zijn laptop:p want bij hem op het werk krijgen ze er allemaal nieuwe:d
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.