de titel zegt het al, welk land gaat het wk winnen?
comentaar welkom
zelf denk ik dat Brazilie gaat winnen, vanwege de goede voetballers, maar Argentinie en Italie maken ook kans van Nederland verwacht ik de finale niet, de kwart finale met een beetje geluk.(las net dat nederland 5% kans heeft om het wk te winnen)
What do you think about Welk land gaat het wk winnen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk ook dat Italië de meeste kans heeft, als ik naar de prestaties van het gehele toernooi kijk. Hoewel ik nu Frankrijk wel erg hoog inschat na die Heerlijke wedstrijd tegen Brazlië waarbij ze zwaar sterk waren. (zolang ZIDANE vanaaf maar géén gele kaart oploopt!)
als frankrijk kampioen zou worden, zou dit een hele mooie afsluiting zijn voor de carriere van Zidane. maar eigenlijk heb ik liever dat italie wint. en om de derde plaats moet duitsland winnen. die shit portugezen verdienen het niet om 3e te worden, jammer dat ze niet lager kunnen eindigen dan de 4e plaats
ff offtopic: wat zijn je lekker onsportief in mijn ogen, portugal afzeiken omdat die nederland eruit hebben gegooit. Nou dat nederland dan beter speelde...
ik ben er gewoon nog niet overheen, die swalber van figo.. beetje zonder aangeraakt te worden doen of hij in zijn gezicht is geslaand, wat is zijn hobby, toneelspelen?
Nou sorry Melody maar het zijn ook een stelletje eikels die Portugezen. Gaan liggen terwijl er geen man bij staat en dan nog gaan zeiken om een vrije trap.
Nee Portugal heeft duidelijk laten zien dit WK dat ze beter zijn in toneel spelen dan in voetballen.
Voor de rest ga ik er vanuit dat Frankrijk wereldkampioen wordt. A.s. zondag ochtend ga ik namelijk naar Parijs om daar savonds feest te vieren met de Fransen.
p.s.: ik ga vanaaf op vakantie naar italië dus ga ik daar de finale kijken maar ik hoop sowieso dat italië wint frankrijk wint altijd met alles. en italië maakt vaak lucky goald net voor het einde
ik ga toch maar voor italie in de allerlaatste minuut Maar moest frankrijk winnen zou het een mooie afsluiter voor zidane zijn
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.002 days. Post CommentThat would be 233.4 months or a whopping 19.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...