Poster: DJMichel
Wat een bagger wedstrijd. Die scheids is een schande van de UEFA. Klootmongool :P haha, naja tis niet anders, we liggen eruit![]()
Poster: TheSupercrabtegen een engels team dat zo speelt? heheh ik ben bang dat de Rooney fans het kunnen schudden als ze weer speelen tegen portugal als ze speelde tegen ecuador.. (oh en zweden, t & t en paraguay). Als je het over onderprestatie hebt moet je naar engeland kijken.. Portugal wint dat makkelijk.
Poster: TheSupercrab
Jorrit, die scheids staat bekend als een scheids die te veel geele kaarten geeft.. Als scheids is hij verantwoordelijk om de match kalm te houden, dat doe je niet door 16 geele kaarten en 4 roode kaarten te geven. Hij zal nooit meer in een WK/EK Scheids zijn, dat kan ik je verzekeren!
Poster: Jorrit
Waar zijn die kaarten dan voor? Om spelers juist aan te moedigen juist het tegenovergestelde te doen van de regels volgen, en vooral niet kalm te blijven?
(nee, ik denk niet dat dit verlies afgeschoven kan worden op de scheids. In veel stel dat situaties zouden we hebben kunnen winnen, maar we hadden ook moeten kunnen winnen zonder een scheids die perfecte beslissingen neemt.)
Poster: Ilja
Als ik een nieuwe had aangemaakt had ik een virtuele steen naar mij toe geworpen gekregen.?
Poster: OneSixty
Laten we voetbal maar ver van dit forum houden, hate it.