Gaat er nog iemand voetballen kijken  (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 11-06-2006 11:51
Titel lijkt me vrij duidelijk...

Wie gaat er zometeen nog voetballen kijken of zijn er hier mensen die alle wedstrijden bekijken ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about Gaat er nog iemand voetballen kijken ??

Vote :   

LauW    posted on 26-06-2006 01:40
en 16 geel HAhaaaaaaaa eindelijk is een leuke wedstrijd om naar te kijken  En nl had zowaar nog een groot aantal kansen maar helaas.
DJMichel    posted on 26-06-2006 10:22
Wat een bagger wedstrijd. Die scheids is een schande van de UEFA. Klootmongool :P haha, naja tis niet anders, we liggen eruit Unhappy
Reemz    posted on 26-06-2006 10:31
Poster: DJMichel
Wat een bagger wedstrijd. Die scheids is een schande van de UEFA. Klootmongool :P haha, naja tis niet anders, we liggen eruit Unhappy

Helaas pindakaas voor Nederland. Maar eens kijken hoe Frankrijk het er vanaf brengt ghe ghe...
the-melody    posted on 26-06-2006 11:07
ja oke de scheids was maar zever, maar zowel nederland als portugal speelde wel genoeg komedie...
TheSupercrab    posted on 26-06-2006 11:16
Jorrit, die scheids staat bekend als een scheids die te veel geele kaarten geeft.. Als scheids is hij verantwoordelijk om de match kalm te houden, dat doe je niet door 16 geele kaarten en 4 roode kaarten te geven Happy, laughing. Hij zal nooit meer in een WK/EK Scheids zijn, dat kan ik je verzekeren!
_Ivan_    posted on 26-06-2006 11:16
Tjah die IVANov :P was nogal streng.... maarja sommige kaarten waren wel terecht... maar let maar op bij volgende wedstrijd ligt portugal eruit
Feel&.Celebrate.Life!
TheSupercrab    posted on 26-06-2006 11:19
tegen een engels team dat zo speelt? heheh ik ben bang dat de Rooney fans het kunnen schudden als ze weer speelen tegen portugal als ze speelde tegen ecuador.. (oh en zweden, t & t en paraguay). Als je het over onderprestatie hebt moet je naar engeland kijken.. Portugal wint dat makkelijk.
DJMichel    posted on 26-06-2006 11:42
Rood van Boularouz was dus echt onterecht. Die Figo had dat weer leuk voor mekaar.
User edit by DJMichel on 26-06-2006 @ 11:42:26 (6%)
DJ_Sintec    posted on 26-06-2006 11:52
Poster: TheSupercrab
tegen een engels team dat zo speelt? heheh ik ben bang dat de Rooney fans het kunnen schudden als ze weer speelen tegen portugal als ze speelde tegen ecuador.. (oh en zweden, t & t en paraguay). Als je het over onderprestatie hebt moet je naar engeland kijken.. Portugal wint dat makkelijk.

rooney speelde er anders wel ene heel schoon door de benen, maar ik hoop dat engeland nog in het toernooi graakt.
Top affiche nu:
Duitsland - Argentinië  (hier zit een van de twee finalisten in, mss zelfs de wereld kampioen?)

Lukaz    posted on 26-06-2006 14:54
@Lauw: heerlijke wedstrijd? die tijd die werd besteed om kaarten uit te delen hadden             wij wel 3 doelpunten kunnen scoren!!
@Ivan : Mee eens!

@de Rest:  Nederland was veel sterker!! ik kan het echt niet waarderen als je verliest                 en je was beter! verder wat ik kwijt meot is dat die Portugesen en met                         name Figo niet bij mij thuis moeten komen!!

Jorrit    posted on 26-06-2006 16:34
Poster: TheSupercrab
Jorrit, die scheids staat bekend als een scheids die te veel geele kaarten geeft.. Als scheids is hij verantwoordelijk om de match kalm te houden, dat doe je niet door 16 geele kaarten en 4 roode kaarten te geven Happy, laughing. Hij zal nooit meer in een WK/EK Scheids zijn, dat kan ik je verzekeren!

Waar zijn die kaarten dan voor? Om spelers juist aan te moedigen juist het tegenovergestelde te doen van de regels volgen, en vooral niet kalm te blijven?
(nee, ik denk niet dat dit verlies afgeschoven kan worden op de scheids. In veel stel dat situaties zouden we hebben kunnen winnen, maar we hadden ook moeten kunnen winnen zonder een scheids die perfecte beslissingen neemt.)
Mod edit by Jorrit on 26-06-2006 16:35 (46%)
Zuur    posted on 26-06-2006 23:08
Die hele wedstrijd was een aanfluiting.

Ik dacht dat de FIFA juist voetbal wilde zien. Nou, dat lukt je echt niet als je voor elk pietlutig k** dingetje een kaart trekt.
De vierde official heeft zelfs een beeldscherm, kijk erop en beslis mee. Er is genoeg apparatuur waarmee je herhalingen direct kan laten zien. Dat zou een stuk beter zijn.

Maar over Nederland. Ze speelden niet echt goed, maar wel beter als Portugal.
Dan willen ze de 2e heflt gelijk maken, krijgen ze maar 25 minuten de tijd door de scheids. De rest van de tijd lag de boel stil.
Dan het toppunt: 6 minuten extra tijd. Had op zijn minst wel een kwartier mogen zijn.

Ach ja, ze liggen eruit. Ze waren toch geen kampioen geworden.
TheSupercrab    posted on 26-06-2006 23:27
Poster: Jorrit

Waar zijn die kaarten dan voor? Om spelers juist aan te moedigen juist het tegenovergestelde te doen van de regels volgen, en vooral niet kalm te blijven?
(nee, ik denk niet dat dit verlies afgeschoven kan worden op de scheids. In veel stel dat situaties zouden we hebben kunnen winnen, maar we hadden ook moeten kunnen winnen zonder een scheids die perfecte beslissingen neemt.)

ik geef de scheids ook niet de schuld dat wij verlooren Happy, laughing. Dat heb ik nooit gezegd. Dat het een slechte scheids is weet idereen zo langzaamerhand wel. Als ie goed zijn werk had gedaan had hij idd niet zo veel geele kaarten gegeven meteen al in het begin.. Hoe meer geele kaarten je geeft hoe meer de boel wordt opgedreven. De kaarten zijn allen nodig bij een zwaare overtreding... Dit is iets waar naar mijn mening (en veel anderen) de fifa de regels iets te streng heeft gemaakt dit WK. Er zijn nu al meerde spelen geweest waar de scheids het resultaat van de wedstrijd heeft bepaald.. kijk maar naar australia-italie vandaag. Die scheids van oranje-portugal had zich rustiger moeten houden, dan was het spel ook rustiger gebleven. Vind het trouwens grappig dat je denkt dat hij wel goed zijn werk heeft gedaan, krijg bijna de indruk dat je naar een andere wedstrijd hebt gekeeken Winking my eye.
User edit by TheSupercrab on 26-06-2006 @ 23:28:47 (1%)
DNR    posted on 27-06-2006 08:45
damn, australie er ook al uit... voor welk land moet ik nu zijn
Ilja    posted on 26-03-2010 08:27
Er komt een prachtig KNVB beker finale aan, ? zijn hier Ajax fans ( ikke onder andere ) of fans van die clubje uit Rotjeknor die naar de kuip gaan voor de finale ?
DJADMIN    posted on 26-03-2010 08:29
Een topic van 4 jaar oud kicken ilja Cool
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Dolivieira    posted on 26-03-2010 08:32
AUB geen voetbal hier AUB.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Ilja    posted on 26-03-2010 08:34
Als ik een nieuwe had aangemaakt had ik een virtuele steen naar mij toe geworpen gekregen.?Cool
Dolivieira    posted on 26-03-2010 08:41
Poster: Ilja

Als ik een nieuwe had aangemaakt had ik een virtuele steen naar mij toe geworpen gekregen.?Cool

Die kan je nu als nog krijgen hoorCool. Deze topic was WK gerelateerd.
BennoRevelli    posted on 26-03-2010 08:47
Gelukkig geef ik niks om voetbal Winking my eye in die tijd dat je voetbal kijkt kun je ook weer een leuke mix maken..
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Dolivieira    posted on 26-03-2010 09:23
Nah. Ik vind voetbal wel leuk, Maar om nu mijn voetbal voorkeur op deze site kenbaar te maken. Vind ik nou niet op zijn plaats. Voetbal en DJen hebben ten eerste niks met elkaar te maken. Ten 2de heb je daar voetbal forums voor. Ten 3de had W.i.M hier andere bedoeling mee want het was WK toen hij deze topic starten. Dan sta je als land achter je elftal en dan kijken niet voetbal liefhebbers ook. En om te voorkomen dat er discussie onstaan voor wie er voor Feyenoord is of voor Ajax heb ik een topic report gedaan bij deze. Om discussie en irritatie te voorkomen. ?
User edit by Dolivieira on 26-03-2010 @ 09:27:58 (1%)
OneSixty    posted on 26-03-2010 09:26
Laten we voetbal maar ver van dit forum houden, hate it.
Xurion    posted on 26-03-2010 09:31
Poster: OneSixty
Laten we voetbal maar ver van dit forum houden, hate it.

me too.
RemcoV    posted on 26-03-2010 09:38
Ik ga voetbal volgen in Blanes Happy, laughing
Prozei    posted on 26-03-2010 09:51

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

302 Users online: 228 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 165.711
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.512.489