Draaien vrouwen anders dan mannen (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Vrouwen draaien...

-...slechter dan mannen
-...beter dan mannen
-...gewoon anders dan mannen
-...evengoed als mannen
-Hier kun je niet echt iets over zeggen.

Voting is only possible for our Members
Twizz    posted on 10-06-2006 12:09
jeuw mense,
Wat vinden jullie? draaien vrouwen anders dan mannen? slechter, beter of gewoon anders? of hetzelfde kan natuurlijk ook!
Laat ook ff een reactie achter.
greetz T4Twister

nja ik verw8 eerlijk niet gesegt dat iemand beter dan mannen zal voten:P
User edit by Twizz on 10-06-2006 @ 12:41:06 (41%)

What do you think about Draaien vrouwen anders dan mannen ??

Vote :   

BillyArd    posted on 15-06-2006 09:18
quote: winson:Dus dat in de techno scene weinig goede female DJ's zijn is geen wonder. Maar dat heeft dus niks mee te maken dat ze over het algemeen wel of niet goed zijn als DJ.

Billy: dat is dus eigenlijk precies wat ik zeg.
Ik zeg ook niet dat vrouwen ``slechter ``zijn , ik zeg alleen dat IK nog nooit een vrouw ben tegengekomen die beter is dan mijn favo djs
Maar ik hou dan ook van vreselijk duistere techno(niet perse hard, maar wel erg diep)
Ik ben dus met je eens dat het denk ik zo is dat vrouwen die stijl minder interessant vinden om te draaien en dat je daarom dus ook geen vrouwen kan bijschrijven op het lijstje van favo,s
mijn hele betoog had trouwens betrekking op de techno scene vandaar , want voor de rest vind ik ``house`` niet echt tof
er zijn maar een paar stijlen die ik trek en daarvan is techno er een.
ik me dus ook nooit verdiept in vrouwelijke groove of trance dj,s

en ik bedoel met ``ik kan het denk ik niet omschrijven`` niet dat ik niet weet wat ik bedoel , maar dat ik het denk ik niet goed in woorden kan vatten wat ik nu zo tof vind aan mijn favo,s..............het blijft toch een gevoel he !

Quote winston:Maar dat heeft dus niks mee te maken dat ze over het algemeen wel of niet goed zijn als DJ.

Billy :ik heb volgens mij ook nooit gezegd dat ze bij voorbaat slechter zijn dan mannen, alleen dat IK(daar is ie weer)ze nog niet ben tegengekomen.
zolang ieder blij is met wat hij te horen krijgt en wat hij/zij draait is alles oke toch
Daar gaat het uiteindelijk om

eigenlijk doet de hele discussie er inderdaad niet toe , ............... ik laat me graag verrassen als het moment daar is !
Happy, laughing
User edit by BillyArd on 15-06-2006 @ 10:39:04 (5%)
BillyArd    posted on 15-06-2006 10:48
quote winston:De hardste muziekstijlen vinden mannen typisch intersessanter. Vrouwen kiezen meer voor melodie. Dus dat in de techno scene weinig goede female DJ's zijn is geen wonder. Maar dat heeft dus niks mee te maken dat ze over het algemeen wel of niet goed zijn als DJ.

billy:hahaha alsof er in techno geen melodie zit , ken genoeg platen waarbij synths je totaal wegvoeren .
en alsof techno een harde stijl is, ken zat technoplaten die softer zijn dan de doorsnee groovy club plaat.
techno is erg breed maar wel heel abstract en kan hard zijn maar dat hoeft niet per se !

ik vind het trouwens wel allenmaal erg kort door de bocht gesteld eigenlijk !
Happy, laughing
User edit by BillyArd on 15-06-2006 @ 10:49:36 (8%)
Winston    posted on 15-06-2006 17:13
Ja het is leuk maar moeilijk om over te filosoferen. Het beste is een ieder als individu te beschouwen en je te laten verassen of teleurstellen. No matter door een man of vrouw. Ik vindt het moeilijk om tracks in hokjes te plaatsen.
Tic Toc
Ramon72    posted on 15-06-2006 23:28
Ha ha! Of ze beter/slechter draaien zou ik niet zeggen, maar het kan wel aantrekkelijker zijn om naar te kijken!
Reind    posted on 16-06-2006 10:36
Poster: Stephanie
Grappig is wel dat ik nog nooit een slechte vrouwlijke dj heb horen draaien op een feest of in een discotheek.....

Laat ik het dan maar even omdraaien, ik ken geen enkele vrouwelijke dj die met de absolute wereld top mee kan! Dus hoe goed zijn die vrouwen dan?

Het is natuurlijk ook geen geheim dat veel vrouwelijke dj's een aardig eindje op weg geholpen worden door hun witte prodent lachje en hun kontengedraai en uiteindelijk zullen ze best kunnen draaien maar er zijn er genoeg die het niet kunnen.

Overigens zal het mij een worst wezen wat er achter de draaitafels staat (man/vrouw) zolang er maar goed gedraaid word.
Illusion    posted on 16-06-2006 11:10
Poster: Reind

Het is natuurlijk ook geen geheim dat veel vrouwelijke dj's een aardig eindje op weg geholpen worden door hun witte prodent lachje en hun kontengedraai en uiteindelijk zullen ze best kunnen draaien maar er zijn er genoeg die het niet kunnen.

NO WAy:d Check korsakoff eens... we volgen haar zowat in heel nederland:p 1 juli is ze weer in the boogie bar in emmen. Maar ze kan echt geweldig draaien, heeft een leuk lachje en lekker een kontdraaiend kontje en is nog knap ook(a)
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Reind    posted on 16-06-2006 13:18
Poster: Djillusion
Maar ze kan echt geweldig draaien, heeft een leuk lachje en lekker een kontdraaiend kontje en is nog knap ook(a)

Ik had het ook over VEEL van die vrouwen, een 100% Isis bijvoorbeeld is een natuur talent en ziet er ook nog eens erg goed uit (naar mijn mening de best uitziende female dj MET hersens).

En Korsakof vind ik zo geweldig niet...... naja als we het over draaien hebben. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik nou niet echt dol ben op de muziek die ze draait.
gethigh    posted on 16-06-2006 13:32
een kontdraaiend kontje

wat is dat nuweer?
BillyArd    posted on 16-06-2006 13:57
2 opwindende stukken vlees die bewegen op het ritme van de muziek !
Happy, laughing
LOL
User edit by BillyArd on 16-06-2006 @ 13:57:19 (4%)
GD    posted on 02-07-2006 17:40
Zolang de aanleg om goed te kunnen draaien nog steeds niet aantoonbaar is gemaakt in het "magische" Y chromosoom van de man (waar ongetwijfeld wel zijn beperking ligt om voetbal leuk te vinden en luidop boeren en winden te laten), zit het gewoon in de factor talent en aanleg. Beide zouden het theoretisch even goed moeten kunnen. Alleen spreekt het draaien mannen meer aan dan vrouwen (knopjes, aanzien en misschien moet het wel wat compenseren....).

Grappig is wel dat ik nog nooit een slechte vrouwlijke dj heb horen draaien op een feest of in een discotheek.....als ze er staat kan ze het wel. En dat kan je van veel mannelijke collega's niet zeggen. Zal wel iets met de drang naar perfectie te maken hebben......en die zal dan weer in het "magische" X chromosoom zitten.

En jaja......ik weet dat ik op deze post een hoop commentaar ga krijgen Happy, laughing

Mannen hebben ook een X chromosoom. Verklaar dat eens!
Stephanie    posted on 02-07-2006 17:54
Vrouwen hebben er twee.....dus dubbelop Happy, laughing
GD    posted on 02-07-2006 21:22
Oppassen jij! 8 km en ik sta voor je deur! En ik weet waar je woont

Stephanie    posted on 02-07-2006 21:37
Poster: GD
Oppassen jij!?8 km en ik sta voor je deur! En ik weet waar je woont

U kent ook de waakhond al? :P
_Ivan_    posted on 02-07-2006 21:47

Je vriendje zeker?:P
Feel&.Celebrate.Life!
Twizz    posted on 03-07-2006 14:07
En nu weer ontopic aub. Dit gaat gewoon echt te ver offtopic.

Poster: Ramon72
Ha ha! Of ze beter/slechter draaien zou ik niet zeggen, maar het kan wel aantrekkelijker zijn om naar te kijken!

En dat kan dus een voordeel voor hun zijn, serieus. Ik denk niet dat lady dana het ver had gebracht als ze 150 kilo woog met 1000 sproeten:P
(sorry nu ga ik een beetje offtopicWinking my eye)
Winston    posted on 22-06-2009 18:05
De laatste tijd heb ik veel sets van female DJ's gedownload. Nu heb ik werk gehoord van Lady Dana, Sarah Main, Monica Electronica, Miss Kittin, Marcella, Niki Belucci en van hier Miss Mikk, Stephanie, Ashley en Esm?e. Nu download ik een set van mLe. En binnenkort hoop ik ook iets te vinden van 100% Isis.

Over het algemeen klinkt het best wel goed, zeker wat betreft platenkeus zijn ze veel beter dan de gemiddelde man. Maar de beste mannen winnen het toch van ze.

Als iemand meer vrouwelijke DJ's kent die de moeite waard zijn om naar te luisteren hou ik me aanbevolen.
Tic Toc
User edit by Winston on 22-06-2009 @ 18:48:21 (11%)
ScottB    posted on 22-06-2009 18:13
Vrouwen hebben er twee.....dus dubbelop Happy, laughing

Klopt, maar vlak na de bevruchting wordt 1 van de 2 ?X-chromosomen uitgeschakeld. En bestaat een vrouw dus het grootste gedeelte uit 1 X-chromosoom, net zoals een man(op het Y-chromosoom liggen niet veel genen).
Mhuahauh you can't beat?science?Cool
Winston    posted on 22-06-2009 18:29
Met de laatste ontwikkelingen in de genetica en de snelheid waarmee het gaat, kunnen de wetenschappers binnen 10 jaar de perfecte DJ maken.Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 22-06-2009 @ 18:29:25 (1%)
MaximDJ    posted on 22-06-2009 19:07
Even goed als mannen!
Heb Vika Kova een keer gezien, nou een respectje waard hoor!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
tek-zotic    posted on 22-06-2009 19:09
IEDEREEN draait anders, hier kan je dus niets over zeggen, vrouwen kunnen het even goed, beter en slechter ligt er maar aan met wie je ze vergelijkt
Mathiz    posted on 22-06-2009 19:12
volgens mij draait iedereen anders en zeker vrouwen. Vrouwen hebben meestal een veel andere smaak van muziek?de meeste dan toch maarja nu spreek ik over vrouwen die ik ken die geen dj zijn. Dus langs een kant valt hier niet over te beslissen maar ik denk toch dat over het algemeen een andere stijl gaan aanemen.
Tomazos    posted on 22-06-2009 19:13

die kleine poedel van je?:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
main    posted on 22-06-2009 19:17
eerlijk gezegd slaat dit nergens op. een man kan beter zijn dan een vrouw maar ook andersom. alleen is het beroep dj aantrekkelijker als man dan als vrouw (net als auto's)
Mixt-Ape    posted on 22-06-2009 20:54
Denk dat het geslacht idd weinig tot niks uitmaakt...
the_enforce    posted on 23-06-2009 20:14
Kan je dus echt niks over zeggen!
Ieder persoon opzich heeft een andere draaistijlHappy, laughing...
User edit by the_enforce on 23-06-2009 @ 20:15:36 (56%)

278 Users online: 174 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 89.144
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.181