quote: winson:Dus dat in de techno scene weinig goede female DJ's zijn is geen wonder. Maar dat heeft dus niks mee te maken dat ze over het algemeen wel of niet goed zijn als DJ.
Billy: dat is dus eigenlijk precies wat ik zeg.
Ik zeg ook niet dat vrouwen ``slechter ``zijn , ik zeg alleen dat
IK nog nooit een vrouw ben tegengekomen die beter is dan mijn favo djs
Maar ik hou dan ook van vreselijk duistere techno(niet perse hard, maar wel erg diep)
Ik ben dus met je eens dat het denk ik zo is dat vrouwen die stijl minder interessant vinden om te draaien en dat je daarom dus ook geen vrouwen kan bijschrijven op het lijstje van favo,s
mijn hele betoog had trouwens betrekking op de techno scene vandaar , want voor de rest vind ik ``house`` niet echt tof
er zijn maar een paar stijlen die ik trek en daarvan is techno er een.
ik me dus ook nooit verdiept in vrouwelijke groove of trance dj,s
en ik bedoel met ``ik kan het denk ik niet omschrijven`` niet dat ik niet weet wat ik bedoel , maar dat ik het denk ik niet goed in woorden kan vatten wat ik nu zo tof vind aan mijn favo,s..............het blijft toch een gevoel he !
Quote winston:Maar dat heeft dus niks mee te maken dat ze over het algemeen wel of niet goed zijn als DJ.
Billy :ik heb volgens mij ook nooit gezegd dat ze bij voorbaat slechter zijn dan mannen, alleen dat
IK(daar is ie weer)ze nog niet ben tegengekomen.
zolang ieder blij is met wat hij te horen krijgt en wat hij/zij draait is alles oke toch
Daar gaat het uiteindelijk om
eigenlijk doet de hele discussie er inderdaad niet toe , ............... ik laat me graag verrassen als het moment daar is !