Ik heb zeker ook vrouwen grote kaoss zien maken hoor,de bewering dat als ze er staan dat ze het altijd goed doen is kul !
Nogmaals mijn favo,s zitten onder de mannen in de techno scene , tot op heden heb ik nog nooit een vrouw kunnen bijschrijven aan dat lijstje.
Puur om de reden dat IK ze nog nooit ben tegengekomen .
Daarbij zijn inderdaad dj,s bijna allemaal wel goed in wat ze doen, echter er steken uit al die duizenden djs maar een handje vol echt kundigen, en dat zijn er echt maar een paar als je de gehele dj-ende massa bekijkt.
Er zijn er maar een paar die kunnen teren op hun skills, en daar hoort ttiesto zeker niet bij .
Hij draait in mijn ogen dan ook niet meer dan gemiddeld, eerder slap zou ik zelfs zeggen.
wat de factor voor zijn succes is, is een andere discussie .
de rest van de dj die overblijven nadat je de echte toppers er hebt afgetrokken zijn mensen die leuk een plaatjke draaien maar niet noemens waardig/super/bruut!
meestal komt het gewoon toch neer op ``standaard`` setjes.
een goed voorbeeld van 3 mensen die met kop en schouders boven hun collegas uitsteken: Nathan Fake/James Holden/Thompson.
de rest is ook leuk om naar te luisteren, maar zij zijn toppers door hun kundigheid en kennis(daar valt trouwens niet over te discussieren, dat is een feit )
Maar goed ik hoop de eerste vrouw met die speciale kundigheid ook te mogen verwelkomen.
Ellen en kittin zijn erg tof , en neigen zelfs naar de noemer zeer speciaal , maar toch net niet helemaal !

P.s stephanie :Feministen Powahhh!!  LOL
 |
2 posts samengevoegd, svp niet reply'en op jezelf. |