Feedback Eindhoven wat vinden jullie ervan
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

_Ivan_    posted on 07-06-2006 15:57
Beste lezer,

Enkele dagen geleden werd bij mij een magazine (of hoe je het ook noemt) van feedback door de brievenbus geschoven. Ik zag enkele foto's van hun afdelingen etc. In Eindhoven is ook een speciale DJ afdeling. Nou lijkt het me best leuk om daar een keer te gaan kijken maar hebben ze flink wat apparatuur uit staan of niet, die je ook nog kunt proberen?
Reply's in de vorm van : "ik ben er geweest" heb ik niks aan....

Ik hoor het wel

Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Feedback Eindhoven wat vinden jullie ervan ??

Vote :   

Reemz    posted on 07-06-2006 16:25
Waarom bel je feedback Eindhoven zelf niet op om te vragen wat ze hebben staan aan DJ gear om te testen?
User edit by Reemz on 07-06-2006 @ 16:25:58 (13%)
MoXeGy    posted on 07-06-2006 16:33
ik ben er geweest toen het geopend werd en een weekje erna dus ze hadden nog niet alles uitgestald, maar er stond wel veel, ook het meeste dj gear kun je uitproberen.
of je speakers kan beluisteren weet ik niet.
greup    posted on 07-06-2006 17:13
zelf het krantje ook net gehad. het zag er iniedergeval een stuk groter uit dan utrecht.. Misschien heeft het zelf wel het formaat van R'dam?!?!?! hopelijk kunne jullie mij wat meer over vertellen.

(speakers beluisteren kan wel, er is zelf een speciaal podia... dus lijkt me stuk dan je kan geen speakers kunt uitproberen)
Jorrit    posted on 07-06-2006 17:20
Er loops al een topic over feedback eindhoven, graag daar verder. (search)

Mod edit by Lead on 08-06-2006 03:03 (62%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

223 Users online: 40 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 55.418
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.962.710