ik denk dat dit
Ik heb de afgelopen tijd meerdere Axis-9 CR spelers getest en allen hebben hetzelfde probleem. Als je de speler in de scratch stand zet dan wordt de behuizing aanraakgevoelig (dus helaas niet alleen de jog). De importeur heeft aan aantal oplossingen aangedragen:
1. Stekker omkeren (mogelijk is apparaat fase gevoelig): Geen oplossing helaas.
2. Condensator in de voeding verwijderen: Geen oplossing helaas.
3. Testen of het apparaat er bij onderbroken randaarde ook last van heeft: Heb ik geen zin in (randaarde=veiligheid).
Apparaat blijft dus helaas touch sensitive op de behuizing rondom de jog totdat de fabrikant een oplossing heeft gevonden. Dit probleem doet zich vreemd genoeg, volgens de importeur, maar bij bepaalde personen voor (schijnt met het lichtnet te maken te hebben en de electrische installatie). Geval is echter wel dat onze installatie 1 jaar oud is en aan ALLE meest recente eisen voldoet!
Een mogelijke oplossing is dat touch sensitive verhaal op te offeren (dus de Axis-9 te downgraden naar een Axis-8). Voor mij persoonlijk lijkt me dit prettiger dan een wazige storing in een jog die WEL touch sensitive is (maar waarschijnlijk is niet iedereen het hier mee eens). Gekeken gaat nog worden of deze mod eenvoudig uit te voeren is EN of hij daarna ook eenvoudig weer ongedaan gemaakt kan worden.
het probleem bij de 9 is en dat ze dat bij de 9 cdr opgelost hebbe
vermoed ik,
kan iemand bevestigen