cursus beat mixen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Poll : heb je wat aan een cursus beat mixen ?

-Ja zeker weten
-Nee het is zonde van je geld

Voting is only possible for our Members
Junkie    posted on 05-06-2006 11:53
Hoi allemaal,

Ik zit er zwaar een te denken om een cursus beat mixen te gaan doen bij  dj school zuid holland omdat ik gewoon hulp nodig heb om een leuke start te kunnen maken met het beat mixen, ik heb contact gehad met dj mis smiley van die dj school en het klonk allemaal interesant wat je aan geleerd zou worden.

Heeft iemand van jullie wel eens zo`n curus gedaan ?? En heb je er veel aan gehad ??

Groetjes, Junkie

What do you think about cursus beat mixen ??

Vote :   

Nvie    posted on 05-06-2006 11:54
Poster: Junkie
Hoi allemaal,

Ik zit er zwaar een te denken om een cursus beat mixen te gaan doen bij dj school zuid holland omdat ik gewoon hulp nodig heb om een leuke start te kunnen maken met het beat mixen, ik heb contact gehad met dj mis smiley van die dj school en het klonk allemaal interesant wat je aan geleerd zou worden.

Heeft iemand van jullie wel eens zo`n curus gedaan ?? En heb je er veel aan gehad ??

Groetjes, Junkie

Ik heb de workshop gedaan. Best leuk als je jezelf een goede basis mee wilt geven.
robbert    posted on 05-06-2006 11:59
Ja ik zou dat ook wel een willen doen. Ik heb het mezelf vrij goed geleerd door gewoon te proberen, maar misschien kan het veel makkelijker. Je zult er in ieder geval zeker iets van opsteken!
Jorrit    posted on 05-06-2006 12:07
Precies, die topics lopen al. Om de overzichtelijkheid erin te houden:

Verder in de door fantasy164 genoemde topics:

DJResource forums > DJ Talk > DJ Lessons
Mod edit by Lead on 05-06-2006 23:12 (31%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

329 Users online: 265 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 7.159
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.756.631