Poster: DJ-DC
zo hadde we dat ook niet gezien, maar zo van dat mensen zien dat we een mix hebben gemaakt, zodat we meer reacties en tips konden krijgen
Poster: Phenix
Ik las dat je de mix gemaakt had met 2 CDJ200's, waarom gebruik je de effecten niet op je CDJ?
Poster: DJ-DC
als je goed geluisterd had, dan had je gehoord dat we 2x een effect er door heen hebben gegooit,
ojah,, je zei dat je nummer nooit langer dan 3,5 minuut moet draaien,, maar wat moet je dan doen??,, in de climax, het volgende nummer ingooien??,, je moet togh w8en tot het goede momentt
Poster: Phenix
Ik heb nooit gezegt dat ik je nooit langer dan 3,5 minuut een plaat moet draaien. Dan heb je denk ik toch niet echt goed mijn antwoord gelezen.
En ik ben het met je eens hoor dat je een goed moment moet uitkiezen om een plaat in te mixen maar gebruik dan niet steeds dezelfde methode dat vind IK gewoon te eentonig klinken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.