Slim om met zn tweeën bedrijfje te beginnen? (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 04-06-2006 17:26
jeuw
dj-t en t4twister(ikke momenteelHappy, laughing) willen een drive-inbedrijfje beginnen, we zijn allebie bijna 15 jaar en willen toch een beetje profi overkomen en toch wat geld mee verdienen. Wat vinden jullie hiervan

What do you think about Slim om met zn tweeën bedrijfje te beginnen? ??

Vote :   

DjStijn    posted on 11-06-2006 12:18
denk ook aan allemaal dezelfde kleur kabels en niet dat je oranje hebt en geel  en blauw en zwart.
Hou het dan vooral op zwart dit ziet er veel netter uit.
En natuurlijk flightcases dat niet alles binne 5 keer al kapot is door het gebruik.
En natuurlijk fatsoenlijke kwaliteit en niet met sky tec en al die rotzooi.
Het moet ook betaalbaar blijven maar wel fatsoenlijk.
Twizz    posted on 11-06-2006 12:20
twan, stijn beledigt je gear:P
soundcollector    posted on 11-06-2006 12:50
ik denk dat het slimmer is dat je verschillende kleuren van kabels hebt dat je weet van ahja die kleur da hoort daarbij en da moet daar en daar in, ik heb het ook is een pak makkelijker en het gaat sneller
greup    posted on 11-06-2006 12:54
de kleur van kabels maakt niet zoveel uit. Ik zou zwart nemen omdat je oranje kabels door je truss een stuk beter ziet dan zwarte.

Kabels hoor je trouwens amper te zien, want je moet alles weg werken!

@ t4twister..

One-liners in LL graag.
User edit by greup on 11-06-2006 @ 12:56:01 (23%)
dj-t    posted on 11-06-2006 13:32
Poster: T4Twister
twan, stijn beledigt je gear:P

en stijn je hebt geen gelijk want ik heb sky-tec (goedkoop) maar ik heb deze cdspeler 2 jaar en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten:S

en ik heb goede fligtcasses:D
dusssszz....
User edit by dj-t on 11-06-2006 @ 13:34:56 (100%)
greup    posted on 11-06-2006 14:32
Poster: dj-t

en stijn je hebt geen gelijk want ik heb sky-tec (goedkoop) maar ik heb deze cdspeler 2 jaar en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten:S

en ik heb goede fligtcasses:D
dusssszz....

dus omdat jou sky-tecje het nu al 2 jaar doet is het ineens "fatsoenlijk" te noemen? 

goede flightcases..... Als ik jou hoor zeggen dat stijn ongelijk heeft over het feit dat sky-tec gewoon budget zoooi is, ben ik erg benieuwd wat jij een goede flightcase noemt.

DjStijn    posted on 11-06-2006 17:26
Poster: soundcollector
ik denk dat het slimmer is dat je verschillende kleuren van kabels hebt dat je weet van ahja die kleur da hoort daarbij en da moet daar en daar in, ik heb het ook is een pak makkelijker en het gaat sneller

maar vind jij het er dan fatsoenlijk uitzien als je een hele regenboog van kabels ziet hangen? vind persoolijk zwart moooier en fatsoenlijker ALS je ze ziet hangen.
is misschien wel handiger aansluiten maar doe dan die gekleurde kabels waar je ze niet ziet bijv hang er een doek voor of bij je dimmers maar niet waar mensen ze goed kunnenzien.
greup    posted on 11-06-2006 17:31
maar waarom zou het zo handig zijn trouwens? je heb toch niet zo veel verschillende kabels. Gewoon een paar tulpjes voor je dj booth, speakons voor je luidsprekers, xlr voor je dmx lichten mics en voor naar je versterkers en sommige gebruiken ook nog mono jack.  Daarnaast neem je nog wat voedingskabels mee, haspels of krachtstroom kabels, en dat is het dan ook echt wel.

Ik denk dat de verschillen wel ZOOO duidelijk zijn dat k daarvoor niet elk soort een andere kleur zou moeten geven.
dj-t    posted on 11-06-2006 17:34
sky tec is goedkoop maar veel mensen zeggen dat het snel kapot is, maar dat valt opzich best mee. en dat beloelde ik.

en ik bedoel met een goede flicht casse..... kijk mrr bij mun booth

greup    posted on 11-06-2006 17:41
Poster: dj-t
sky tec is goedkoop maar veel mensen zeggen dat het snel kapot is, maar dat valt opzich best mee. en dat beloelde ik.

en ik bedoel met een goede flicht casse..... kijk mrr bij mun booth

Dat het nog neit kapot is wil niet zeggen dat de kwaliteit hoog is. Ik heb ook nog 4 jaar lang een dap d 800 hier gehad ( geleend van iemand toen ik helemaal niets meer had, is die nooit komen ophalen) het is een bagger ding trouwens maar hij deed het na 4 jaar nog steeds.

Neemt niet weg dat hij zo goedkoop is omdat er goedkope onderdelen in zitte die niet duurzaam zijn. Ook is de kans dat die stuk gaat dus groter omdat er goedkope onderdelen inzitten, en mag er uit de vele gebruiks ervaringen wel geconcludeerd worden dat ze neit bepaald geschikt zijn voor On the road.

Of jou flightcase goed is kan ik natuurlijk niet zien aan een plaatje ( als jij weet wat een goede flightcase is weet je ook waarom ik dat niet aan een plaatje kan zien)
Dirkvh    posted on 11-06-2006 18:33
Alle flightcases die je hebt zijn rackcases, ik denk niet dat al je apparatuur die je  hebt 19 inch is, en in een rackcase zit meestal geen schuim, Dus ik weet niet of je wel de goede flightcases hebt voor het geen waar je ze voor gebruikt.
Verder of de flightcase stevig genoeg is weet ik ook niet.

greup    posted on 11-06-2006 19:52
Poster: Dirkvh
Alle flightcases die je hebt zijn rackcases, ik denk niet dat al je apparatuur die je  hebt 19 inch is, en in een rackcase zit meestal geen schuim, Dus ik weet niet of je wel de goede flightcases hebt voor het geen waar je ze voor gebruikt.
Verder of de flightcase stevig genoeg is weet ik ook niet.

Alle flightcases die je hebt zijn rackcases?? Ik denk je iets anders bedoeld dan dat je nu hebt neer gezet.  Rackcases zijn flightcases , maar je hebt ook een heleboel andere flightcases, zoals die voor o.a fourbars, MH's cd-spelers ect.

In een rackcase zit geen schuim idd. In een stolpcase wel. stolpcase is eigenlijk niets meer dan een case om de rackcase heen ( alleen zien de rackjes in de stopcase er vaak wat anders uit)  Stolp case is daarom beter voor de je app.  ( echter is het voor de app. op de foto van dj-t volkomene zinloos om een stolpcase voor te bouwen).

Waarom zou deze case niet goed zijn voor z'n cd-speler en versterker? Het is toch allemaal 19 inch? ? ?
Of het praktisch is is het tweede.

Dirkvh    posted on 11-06-2006 19:56
Poster: greup

Alle flightcases die je hebt zijn rackcases?? Ik denk je iets anders bedoeld dan dat je nu hebt neer gezet.  Rackcases zijn flightcases , maar je hebt ook een heleboel andere flightcases, zoals die voor o.a fourbars, MH's cd-spelers ect.

In een rackcase zit geen schuim idd. In een stolpcase wel. stolpcase is eigenlijk niets meer dan een case om de rackcase heen ( alleen zien de rackjes in de stopcase er vaak wat anders uit)  Stolp case is daarom beter voor de je app.  ( echter is het voor de app. op de foto van dj-t volkomene zinloos om een stolpcase voor te bouwen).

Waarom zou deze case niet goed zijn voor z'n cd-speler en versterker? Het is toch allemaal 19 inch? ? ?
Of het praktisch is is het tweede.

Ik bedoel eigenlijk, ik weet ook dat hij nog licht heeft, zoals een scanner en wat kleine spotjes. Deze zitten gewoon los in een 19 inch bak. Met een breekbaar spiegeltje en ander licht, is dit niet egt slim lijkt mij
greup    posted on 11-06-2006 19:59
o.k, dat had ik niet gezien op de foto. Dat is natuurlijk bijna het zelfde al wanneer je ze los in de auto legt. Voor lichten laat/ of maak je meestal zelf een case op maat
DjStijn    posted on 12-06-2006 17:45
nou dus uiteindelijk koop een flightcase 1 voor je 19 inch apparatuur en een anders gewonen met vakken voor je ander geluid en een aparte op maat voor je licht. Minder kans op defecte apparatuur en gaat langer mee.
Twizz    posted on 12-06-2006 21:20
wat voor naam vinden jullie aanspreken?

kzat zelf te denken aan drive-d, wat vinden jullieConfused
User edit by Twizz on 12-06-2006 @ 21:21:22 (100%)
gethigh    posted on 12-06-2006 21:37
Poster: T4Twister
wat voor naam vinden jullie aanspreken?

kzat zelf te denken aan drive-d, wat vinden jullieConfused

mensen die het huren weten niet wat drive in wil zeggen, het moet toegankelijk zijn voor leken, iets met afkortingen klinkt meestal ook wel professioneel
vb professional sound rental wordt dan psr, dit klinkt professioneel
iets wat makkelijk uit te spreken is dus, moet van mond kunnen gaan
verhuur hier in de buurt zijn dwr, en the mix project, moet dus klinken
greup    posted on 13-06-2006 07:29
hou er rekening mee dat Proffesional Sound rental of namen in dat kaliber nooit echt lekker op je shirt kunnen komen. Natuurlijk kan het wel, op je borst ofzo maar daar valt het minder op. Als je wilt dat mensen de naam goed kunnen zien zou ik dus zorgen dat je op je rug reclame laat zetten, en die ruimte is nou niet bepaald "onbeperkt"
DNR    posted on 14-06-2006 14:56
je kan ook op de borst en op de achterkant. dat zie je ook wel vaak. en als je een zwart shirt neemt met witte letters valt het ook wel op.
greup    posted on 14-06-2006 16:15
het gaat er vooral om dat mensen geen zin hebben om een half uur lang je shirt reclame te lezen. het moet in 1 oog opslag duidelijk zijn
Twizz    posted on 14-06-2006 16:16
Enabled is wel een mooie naam, of vinden jullie disabled mooier:D
enabled music kan tuurlijk ook
User edit by Twizz on 14-06-2006 @ 16:16:37 (52%)

This is an old Topic

No new postings for 6.909 days.
 Post CommentThat would be 230.3 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

126 Users online: 16 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 9.435
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.817.894

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use