Poster: T4Twister
twan, stijn beledigt je gear:P
Poster: dj-t
en stijn je hebt geen gelijk want ik heb sky-tec (goedkoop) maar ik heb deze cdspeler 2 jaar en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten:S
en ik heb goede fligtcasses:D
dusssszz....
Poster: soundcollector
ik denk dat het slimmer is dat je verschillende kleuren van kabels hebt dat je weet van ahja die kleur da hoort daarbij en da moet daar en daar in, ik heb het ook is een pak makkelijker en het gaat sneller
Poster: dj-t
sky tec is goedkoop maar veel mensen zeggen dat het snel kapot is, maar dat valt opzich best mee. en dat beloelde ik.
en ik bedoel met een goede flicht casse..... kijk mrr bij mun booth
Poster: DirkvhAlle flightcases die je hebt zijn rackcases, ik denk niet dat al je apparatuur die je hebt 19 inch is, en in een rackcase zit meestal geen schuim, Dus ik weet niet of je wel de goede flightcases hebt voor het geen waar je ze voor gebruikt.
Verder of de flightcase stevig genoeg is weet ik ook niet.
Alle flightcases die je hebt zijn rackcases?? Ik denk je iets anders bedoeld dan dat je nu hebt neer gezet. Rackcases zijn flightcases , maar je hebt ook een heleboel andere flightcases, zoals die voor o.a fourbars, MH's cd-spelers ect.
In een rackcase zit geen schuim idd. In een stolpcase wel. stolpcase is eigenlijk niets meer dan een case om de rackcase heen ( alleen zien de rackjes in de stopcase er vaak wat anders uit) Stolp case is daarom beter voor de je app. ( echter is het voor de app. op de foto van dj-t volkomene zinloos om een stolpcase voor te bouwen).Waarom zou deze case niet goed zijn voor z'n cd-speler en versterker? Het is toch allemaal 19 inch? ? ?
Of het praktisch is is het tweede.
Poster: greup
Alle flightcases die je hebt zijn rackcases?? Ik denk je iets anders bedoeld dan dat je nu hebt neer gezet. Rackcases zijn flightcases , maar je hebt ook een heleboel andere flightcases, zoals die voor o.a fourbars, MH's cd-spelers ect.
In een rackcase zit geen schuim idd. In een stolpcase wel. stolpcase is eigenlijk niets meer dan een case om de rackcase heen ( alleen zien de rackjes in de stopcase er vaak wat anders uit) Stolp case is daarom beter voor de je app. ( echter is het voor de app. op de foto van dj-t volkomene zinloos om een stolpcase voor te bouwen).Waarom zou deze case niet goed zijn voor z'n cd-speler en versterker? Het is toch allemaal 19 inch? ? ?
Of het praktisch is is het tweede.
Poster: T4Twister
wat voor naam vinden jullie aanspreken?
kzat zelf te denken aan drive-d, wat vinden jullie