Poster: T4Twister
ik en dj-t bedoelen zonder registratie enz. dat komt later wel(ook veel te duur trouwens) bijvoorbeeld je verdient €200,-, dan ieder €50,- en €100,- in de pot voor nieuwe gear
Poster: soundcollector
waarom sluit je je niet aan bij een groot licht en geluid bedrijf die grote fuiven enz doen daar krijgen jullie betaald je vraagd als je mag helpe op bouwen enz... en als je mag draaien lijkt me het makkelijkst want tegen de tijd dat je een grote drive in heb en wanneer je de prijs van al je materiaal trug gewonne hebt met verhuren en gaan draaien ben je 5 jaar verder fzo, lijkt mij toch het slimste
oja dus de app lijst is veel wattage, licht, evt. movingheads(word wel een stuk duurder)en kdenk ook wat software i.c.m. hardware
wij (dj-t en t4twister) Ehebben al heel wat ervaring met proffesioneel overkomen:P
Poster: greupHebben jullie al een app lijstje?
lijkt me we interresant om te zien.
trouwens, zeker de eerste jaren is het alles behalve een vetpot
haha:P
met software+hardware bedoel ik bpm studio of finalscratch
en met dat wazige gedoe bedoelde ik eigelijk dat da iedere x anders zal zijn omdat we het bij iemand lenen/huren. dus ik kan niets zeker zeggen. tis nog n beetje een concept:D
ej en trouwens, als we gaan mierenneuken, vraag dan ff ofda ik ook mee mag doen?
tgaat ook om de lol, maar dat mogen we als professionele(voor de mierenneukers:P) drive-in verzorgers natuurlijk niet laten merken.
dan bedoel ik ook weer niet dat we daar met lange tanden en lange gezichten gaan staan draaien, want dat is ook weeer overdreven.
ja dj-t heeft thuis licht en nog n beetje watt,