Hej mensen, wat vinden jullie van de DJS-1050 van Omnitronic ik wil graag weten wat jullie er van vinden want ik ben opzoek naar een nieuwe cd speler:P
dus vertelle het maar................
en heeft er iemand meer afbeeldingen van anderekanten voor mij van deze cdspeler
What do you think about Wat vinden jullie van de omnitronic DJS-1050? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
die lijkt heel veel op de cd-spelers van oa jbsystems, citronic, enz. dus ik denk dat deze heel wat goedkoper is omdat het omnitronic is, niet dat de kwaliteit eronder leidt
twan niet dubbelposten gvd(dan heb ik het over dat 'OK')
User edit by Twizz on 03-06-2006 @ 18:32:10 (100%)
ik heb deze ook, maar dan staat er JB Systems op ipv omnitronic. Ik ben er zeer tevreden over. Tis een goeie speler vind ik (voor het beginnende werk dan).
leeg? oja master design en ff denke, citronic hebbe ok zo'n dinge, mr die verschillen allemaal beetje, in totaal zijn er ongeveer 4 met verschillende functies in dit doosje. er is d8 ik ook een merk met een dvd-versie van dit, mr die wijkt toch nog wat af van dit.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.