Particulier over internet kopen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ScottB    posted on 02-06-2006 19:54
Ik heb op internet 2 mooie CDJ-100s zien staat, die iemand aanbiedt alleen hij woont er ver. Hij zegt dat alles goed is, en ook op de foto ziet alles er goed uit. Zal ik ze laten opsturen? heeft iemand hier ervaringen mee? goed/slecht?

What do you think about Particulier over internet kopen ??

Vote :   

Dirkvh    posted on 02-06-2006 20:16
Ik heb ook een cdj 100s gekocht (2de hands), en die heb ik ook op laten sturen. Ik heb die man aan de telefoon gesproken en ik dagt dat het wel te vertrouwen was. Na het geld overgemaakt te hebben, heeft hij het heel netjes op gestuurd. En het was heel netjes in gepakt, en de speler zelf was ook nog heel netjes.

Met dit verhaal wil ik niet zeggen dat je het meteen moet doen want het blijft altijd een risico.Winking my eye    Maar ik zou zeggen bel hem eens, dat geeft tog al eerder een gevoel dan email.

Nog veel succes ermee.Winking my eye
ScottB    posted on 02-06-2006 20:19
ja dat was ik dan ook al van plan. en aan de mail kun je ook al zien met wat voor iemand je te maken heb. bedanktHappy, laughing
emre90    posted on 02-06-2006 20:43
Ik weet niet waar je het koopt maar als je het op een site koopt zoals bijvoorbeeld ebay, dan heb je vaak ook ervaring van andere mensen die ook van die user iets hebben gekocht.
Lea_Phar    posted on 03-06-2006 10:00
Ze kunnen er van de buitenkant mooi uit zien, het praatje kan mooi zijn, maar dit alles zegt niet dat de spelers er van binnen ook mooi zijn!
Als ik iets 2ehands koop wat nogal een uitgave is, wil ik het altijd eerst in handen hebben... je weet namelijk maar nooit.
Heb wel eens een rit moeten maken van 500+ (heen en terug) voor iets van 400,-. Was bijna een hele dag kwijt, maar was dan wel zeker dat ik niet 400,- had weggegooit.

Lead    posted on 03-06-2006 11:01
Ik zou het ook ophalen oid, want ik heb te veel verhalen gehoord over wat er bij mensen mis is gegaan...

Oude boeken in een doos, doos met CD speler in onderdelen door iemand ontvangen, Amerikaanse toestellen (die overigens erg goedkoop waren) etc....

Ik zou dingen ophalen en anders niet.... Als je je geld hebt overgmaakt moet je de verkoper vertrouwen dat hij je de waren opstuurt.... en niet iets anders of helemaal niets sturen....
Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 03-06-2006 11:50
Je kunt t ook gewoon onder rembours laten verzenden...
User edit by PatrickBeuken on 03-06-2006 @ 11:50:36 (12%)
greup    posted on 03-06-2006 11:55
Poster: PatrickBeuken
Je kunt t ook gewoon onder rembours laten verzenden...

Dan is het nog steeds de vraag wat je ontvangt. Want je mag het pas open maken nadat je betaald hebt.
PatrickBeuken    posted on 03-06-2006 12:47
Poster: greup
Dan is het nog steeds de vraag wat je ontvangt. Want je mag het pas open maken nadat je betaald hebt.

Klopt... maar ik dacht dat je wel mag kijken wat erin zit, voordat je betaald.
greup    posted on 03-06-2006 12:54
nope. Het pakketje wordt namelijk gesailed. ( net als wanneer je een cd koopt) Als dat gebroken is kan het niet meer terug naar de verzender
ScottB    posted on 04-06-2006 11:32
ik denk ook dat ik het gewoon ga ophalen gewoon voor de zekerheid Happy, laughing
Dirkvh    posted on 04-06-2006 15:37
Dat is denk ik wel het beste, ik heb toen het risico genomen. Als je er naar toe gaat weet je inderdaad wel zeker dat het allemaal goed is en waar je je geld aan uit geeft.
DJ-Emotion    posted on 05-06-2006 18:07
Poster: ScottB
Ik heb op internet 2 mooie CDJ-100s zien staat, die iemand aanbiedt alleen hij woont er ver. Hij zegt dat alles goed is, en ook op de foto ziet alles er goed uit. Zal ik ze laten opsturen? heeft iemand hier ervaringen mee? goed/slecht?

Met 2de hands sites zou ik ALTIJD het spul ophalen.
Geen risico nemen.
Ik zou het spul tenslotte altijd met eigen ogen willen zien en testen
ScottB    posted on 05-06-2006 20:48
Poster: DJ-Emotion

Met 2de hands sites

het is geen site maar een particuliere verkoper gewoon thuis, maar ik snap je punt Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 7.035 days.
 Post CommentThat would be 234.5 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

169 Users online: 87 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 29.189
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.375.967