Poster: DJ_Inspiration
Ja, maar dat gaat veranderen.
Ze gaan een nieuwe on-line muziek shop uitbrengen ervoor (enkel Amerika heeft het al in gebruik nu).
De naam MSN zal je binnenkort normaal ook veel weiniger of niet terugvinden. Alles gaat veranderen in Windows Live en dergelijke.
Poster: Nvie
Dat zie je nu idd ook al. Als je op die beta sites moet inloggen, staat overal 'windows live' ipv het voormalige MSN
Ik wil ook die Windows Vista beta testen. Ik krijg vele mails van Microsoft om verschillende programma's te testen maar er is nooit Vista bij
Poster: Blastk ga nu een domme vraag stellen (k denk dat ik t antwoord al weet, maar toch).
Als ik nu die beta versie van Vista op m'n pc gooi, dan word toch mn hele harde schijf (met alle bestanden en XP) er toch vanaf gerost??
K heb nog nooit iets van een beta versie op mn pc gezet (alleen de beta versie van msn), dus misschien dat t iets anders doet ofzo.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.