3 Juni - Open Dag DJ Store
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ceedeejee    posted on 01-06-2006 13:12
Tijdens het surfen las ik op de site van DJstore.nl dat deze jongens 3 juni a.s. zaterdag)een Open Dag hebben. Ik heb mij inmiddels aangemeld en ben benieuwd naar de vele product demonstraties die worden aangekondigd.....

Wil je meer informatie, dan moet je maar eens kijken op www.djstore.nl

GRTX,
Huub

What do you think about 3 Juni - Open Dag DJ Store ??

Vote :   

Laidback    posted on 01-06-2006 13:38
de site ziet er wel leuk uit..
niet veel Producten voor de "vele jaren" die ze zeggen online te zijn
en de Laagste prijs garantie kunnen ze ook wel op hun buik schrijven :P
hahaha

maar ok...
ze hebben dus ook een Shop..
zullen ze daar wel meer hebben denkik Happy, laughing
tis dat ik best ver van Denhaag af woon.. anders wask maybe nog wel ff langs gedropt (A)

Blast    posted on 01-06-2006 16:48
bij mij kwamen meteen 4 irritante pop-ups. dat zegt meestal genoeg over een website
Maartenb    posted on 01-06-2006 16:56
Wanneer een product van DJSTORE.NL elders op een nederlandse website goedkoper worden aangeboden, leveren wij het product tegen gelijke voorwaarden, met een korting van 5%.

Wanneer je aanspraak wilt maken op deze kortingsregeling dien je de URL van de website waar je het product hebt gezien, samen met een duidelijke omschrijving, per post of
e-mail naar ons te sturen.

Staat het product dat jij zoekt niet in onze webshop? BEL OF MAIL ONS!

Nou ik kan zo 3 webshops aangeven waar ze bijna alle goedkoper verkopen...
ceedeejee    posted on 01-06-2006 17:38
Dat de shop nog compleet gevuld is klopt. Ik heb begrepen dat ze net zijn over gestapt op een nieuw shop-systeem.
Overigens heb ik al enkele malen een extra 5% kunnen scoren bij deze jongens.
Je hoeft alleen de link van een andere site te sturen.....
Jorrit    posted on 01-06-2006 17:40
Ceedeejee, weet je zeker dat je niet bij 'de jongens' van deze shop hoort?

Die overstap was niet echt een vooruitgang, zoveel shops gebruiken deze voorgebouwde site, en bij geen van allen levert dat gevoel van veiligheid op.
Mod edit by Jorrit on 01-06-2006 17:40 (100%)
Laidback    posted on 01-06-2006 17:46
Poster: Jorrit
en bij geen van allen levert dat gevoel van veiligheid op.

en al helemaal niet als er eerst een aantal Pop-ups van Ilead om je oortjes vliegen...
antwan    posted on 01-06-2006 19:04
Poster: Jorrit
Ceedeejee, weet je zeker dat je niet bij 'de jongens' van deze shop hoort?

dat moet haast wel,en het ziet er inderdaad niet vertrouwd uit,en de goedkoopste? de?!#

User edit by antwan on 01-06-2006 @ 19:04:32 (4%)
Mod edit by Jorrit on 01-06-2006 19:22 (14%)
Blast    posted on 01-06-2006 21:45
Poster: Maartenb

Dat viel mij dus ook op. bij deze winkel kost een cdj 200 645Euro, bij audioboost kost een cdj200 480Euro. Das bijna 200Euro verschil!! Dit vind ik een groot verschil.
Lead    posted on 02-06-2006 09:39
Toevallig is deze shop een dealer (verkoop doos + service) en Audioboost een dozenschuiver. Eigenlijk is dit de webshop van RL Showequipment, een bedrijf in Den Haag.
Ik hoorde vorige week een verhaal van iemand bij audioboost een DJM-800 wilde bestellen, maar of hij hem 'even' wilde komen ophalen in Arnhem...

Let the BASS be louder
Laidback    posted on 02-06-2006 15:43
Poster: Blast

Dat viel mij dus ook op. bij deze winkel kost een cdj 200 645Euro, bij audioboost kost een cdj200 480Euro. Das bijna 200Euro verschil!! Dit vind ik een groot verschil.

wat een Afzetters/Gelt Trekkers zech..
the-melody    posted on 02-06-2006 15:48
man ik ging ff op die site en ik kreeg 7 pop ups, zegt al genoeg vind ik
DJ_Inspiration    posted on 02-06-2006 16:38
Inderdaad, vreselijk irritante popup's..
En ik vind ze echt wel duur, hier in België kost de CDJ-800 745€ terwijl hij daar 870 kost en dat terwijl Pioneer meestal goedkoper is in Nederland dan hier in België (zo heb ik het toch altijd gezien).
Blast    posted on 02-06-2006 16:39
tja das ook weer zo. Als je een dure djm800 even moet ophalen in arnhem is nou ook nie echt fijn. Neem new-line, daar kost een  cdj 200 560E en bij deze winkel kost tie 100E meer. Het prodcut is het zelfde en de service ook neem ik aan.

Dus deze winkel is nog al duur
the-melody    posted on 02-06-2006 16:41
waarschijnlijk is dit zoon winkel, die overal op van die verzamelsite's zal staan en dj's die willen beginnen veel geld willen afluizen! bah de goedkoopste zeggen ze dan

Basrose    posted on 02-06-2006 16:50
wel goed met de service geloof ik... misschien als ik tijd heb ga ik er morgen ff langs :D
emre90    posted on 02-06-2006 20:45
Die hebben zeker hoge prijzen, zoals dj liberty al zei, is dat vast een van die winkels die geld willen beroven van nieuwe beginnende djs.
Gilly    posted on 02-06-2006 21:02
Niet altijd... ik heb daar mijn Denon 3500's vandaan. E 742,- incl btw. volgens mij hadden ze een voutje gemaakt want 2 dagen later was het bedrag hoger.
maar ze hebben ze wel voor het bedrag geleverd, en dat vind ik wel ontzettend goed...
Ook hadden ze maar 1 speler op voorraad en ik MOEST ze voor een bepaalde datum hebben, geen probleem ik heb kostenloos de demospeler mogen gebruiken.
Ik ga er morgen even heen om de 2e te halen en de demo speler terug te brengen. (misschien zie ik een aantal van jullie wel... ben er rond een uur of 11)
Dus service is er zeker.... en laagste prijs garantie ook.

Dat roven moet ik inderdaad wel bekennen, want ik kreeg eerst een ander bedrag te horen, en toen ik de website erbij haalde kreeg ik het juiste bedrag te horen.

dus als je er heen gaat even internet bezoeken... en de laagste prijs zoeken, het is gewoon een spelletje die je moet spelen....
groet,

Gilbert
DJ-Emotion    posted on 02-06-2006 21:15
Poster: Maartenb
Wanneer een product van DJSTORE.NL elders op een nederlandse website goedkoper worden aangeboden, leveren wij het product tegen gelijke voorwaarden, met een korting van 5%.
Wanneer je aanspraak wilt maken op deze kortingsregeling dien je de URL van de website waar je het product hebt gezien, samen met een duidelijke omschrijving, per post of
e-mail naar ons te sturen.

Dat is ook niet zo moeilijk met die prijzen
the-melody    posted on 02-06-2006 21:18
nou als we dat zouden doen, zouden we veel werk hebben. Het lijkt me toch dat ze ook ff kunnen rond kijken in andere webshops enzo.
DJ_Inspiration    posted on 03-06-2006 17:19
Ja, zo slim zijn ze wel hoor djliberty.
Wanneer niemand gaat kijken naar andere sites kunnen zij hun gear lekker voor een hoge prijs verkopen Winking my eye
dj-nick    posted on 03-06-2006 20:37
zijn er vandaag nog mensen naartoe geweest
Gilly    posted on 03-06-2006 21:18
Zoals ik al eerder heb vermeld, ben ik er vandaag even langs geweest om mijn 2e Denon dn-s3500 te halen
Ik was er vrij vroeg, dus er was niet veel leven in de brouwerij 
De demo's begonnen pas om 12:00 daar had ik geen zin in om er op te wachten, Na een half uurtje had ik het wel gezien en ben weer vertrokken.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

126 Users online: 28 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 20.174
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.828.633