Ik verkoop mijn Numark 5000-FX, omdat ik een complete overstap maak naar pioneer, 2x CDJ-1000 mk3's en een Pioneer DJM-800 dus ik kan het geld best goed gebruiken. De mixer is echt zo goed als nieuw, gekocht op 18-02-2006 en compleet met aankoopbon+garantie en de originele dozen die erbij horen. Dus als je interesse hebt doe een bod, mail of bel het liefst even.
Vraagprijs : € 550,-
Bellen? Pm me dan even gegarandeerd hetzelfde uur reactie, met 06 nr. :D Mailen kan naar: <mail>yolovel@hotmail.com</mail>
User edit by LovelvanOerle on 31-05-2006 @ 22:40:40 (8%)
Mod edit by Jorrit on 01-06-2006 00:04 (6%) [MOD Edit] mailtags
What do you think about [TK] Numark 5000-FX , van 18-02-2006!!! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
[edit:] Topic opgeschoond, posts over de spelwijze van 'bieden' doen we hier niet
This is an old Topic
No new postings for 7.056 days. Post CommentThat would be 235.2 months or a whopping 19.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.