Software voor 'SMS Chat'
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nvie    posted on 30-05-2006 17:25
Hallo,

Voor alle licht/geluid/presentatie mensen onder ons:
Weet er iemand nog een stukje software waarmee je een SMS Chat op kunt zetten (voor b.v. een SMS Party)?
Het liefst een progamma waarvoor je geen ingewikkelde gateways moet hebben, maar gewoon je gsm eraan kunt hangen o.i.d.
Ik weet al van SMS studio, maar dit is vrij prijzig in de winkel voor een stukkie software waarmee je een beetje smsjes kunt bekijken.

Iemand suggesties?

What do you think about Software voor 'SMS Chat' ??

Vote :   

LauW    posted on 30-05-2006 18:18
Dit zou ik ook wel willen weten voor op mijn werk..
MaxvEck    posted on 30-05-2006 18:42
http://www.codesegment.com/products.htm

dit is een manier, je sluit volgens mij een telefoon met simkaart aan op je pc, en naardat nummer kan iedereen smsen, en je sluit je pc dan aan op een beamer

een nadeel ervan is dat er geen filter in zit, en er dus rasistische , discriminerende teksten worden afgebeeld

Nvie    posted on 30-05-2006 18:53
Poster: MaxvEck
http://www.codesegment.com/products.htm

dit is een manier, je sluit volgens mij een telefoon met simkaart aan op je pc, en naardat nummer kan iedereen smsen, en je sluit je pc dan aan op een beamer

een nadeel ervan is dat er geen filter in zit, en er dus rasistische , discriminerende teksten worden afgebeeld

Zoals ik in het begin al zei vind ik dit progamma té duur voor wat het doet. Ik ga geen 150 euries neerleggen voor een progamma dat dmv je eigen gsm de boel op een scherm pleurt Winking my eye
Gery    posted on 30-05-2006 19:35
Poster: MaxvEck

welk woord van deze zin versta je niet? is het soms "content filter" ?
"Message text is processed by the Content Filter and formatted prior to displaying on the screen."

anyway, er is een demo beschikbaar, dus als dat maar voor één feest is, no problem. en dan nog ik denk wel dat er minder legale versies van te verkrijgen zijn Thumbs Up
DJ - Producer
Nvie    posted on 30-05-2006 19:37
Poster: Gery
welk woord van deze zin versta je niet? is het soms "content filter" ?
"Message text is processed by the Content Filter and formatted prior to displaying on the screen."

anyway, er is een demo beschikbaar, dus als dat maar voor één feest is, no problem. en dan nog ik denk wel dat er minder legale versies van te verkrijgen zijn Thumbs Up

Ik weet niet of ik de demo versie ook aan de praat kan krijgen...
probleem is juist dat de minder legale versies te goed verstopt zijn
PatrickBeuken    posted on 30-05-2006 20:36
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik eens een programma van vodafone gezien dat smjes kan ontvangen. Het zette de smsjes wel niet om naar een soort presentatie, dat moest handmatig gebeuren.
Camino    posted on 31-05-2006 15:15
bij mijn nokia werd er software meegeleverd waarmee ik m'n sms'n van m'n computer kan lezen. maar; zoals bij patrick zet het de berichtjes niet om in een presentatie
LauW    posted on 31-05-2006 15:37
Ja doh dat krijg je bij elke telefoon :P
PatrickBeuken    posted on 31-05-2006 18:53
Poster: LauW
Ja doh dat krijg je bij elke telefoon :P

Niet echt.
MLJ    posted on 04-06-2006 01:12
bar channel is een leuk systeem maar loopt nog al eens vast
en er is ook een ander systeem maar dat is allen voor geintresserden,
LauW    posted on 04-06-2006 10:58
Poster: PatrickBeuken

Niet echt.

Een telefoon die je nu koopt is altijd wel aan te sluiten via de pc, wel dus :P
PatrickBeuken    posted on 04-06-2006 11:44
Poster: LauW
Een telefoon die je nu koopt is altijd wel aan te sluiten via de pc, wel dus :P

Het ging erover dat je bij iedere telefoon software om te sms-en zou krijgen. Ik heb mij mijn w800i wel software gekregen en een usb-kabeltje enzo, maar smsen kan ik niet via m'n pc met die software.
killerbee    posted on 31-08-2006 11:44
Nou ik gooi weer even wat kolen na 88 dagen op deze topic ik ben zelf opzoek naar een software pakket heb zelf op mn laptop een gsm modem zitten en heb daar aan een Amateur protje gemaakt. nadeel is het ziet er niet super uit geen spam filtering/contents screening. dus als iemand nog iets weet graag MLJ zij dat i iets anders had maar das allen voor geïnteresseerde dus vertel op ik ben geïnteresseerd.

Greats Bee
mrmagix    posted on 14-02-2012 01:25
Laten we eens zot doen en een topic van bijna 6 jaar geleden kicken!

Maar dit topic valt nu eenmaal knal binnen de context van mijn vraag. Heeft iemand ondertussen al een betere (lees: goedkopere) manier gevonden om via sms een chat op te zetten op een feest/fuif/evenement? Die dingen zijn vaak wel te huren maar dan betaal je nog veel vind ik. Met de smartphones van tegenwoordig moeten er toch achterdeurtjes bestaan om het zelfde systeem te bereiken maar dan low budget?

Een filter moet er niet opstaan. Meeste mensen van deze tijd zitten ook op internet en daar komen ze wel wat ergere dinge tegen dan wat ze op een scherm zouden zien via sms Happy, laughing.

Alleszins, bedankt voor het meedenken!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Bartjens    posted on 14-02-2012 09:02
Kun je niet heel simpel twitter via tweetdeck laten filteren op een bepaalde hashtag en dan op de beamer / scherm?
Veel mensen zullen tegenwoordig ook wel twitter hebben op hun smartphone's.

Sms weet ik zo niet.
www.djbrowbeat.com
mrmagix    posted on 14-02-2012 13:37
Ha das nog eens een idee! Was daar nog niet opgekomen. Zeker eens voorstellen bij het andere organiserende deel. Bedankt voor de tip!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Limb-Girdle    posted on 14-02-2012 14:33
Misschien is dit ook wel wat voor je:?http://visibletweets.com/
Where the music meets the deejay!
Xurion    posted on 14-02-2012 17:40
Wow echt geniaal op die site zat ik net terwijl ik dit topic nog niet had gelezen :P Wel een mooie site!
Bartjens    posted on 14-02-2012 20:29
Poster: Limb-Girdle

Die is nog mooier dan tweetdeck! Kan ik ook nog wel eens wat mee Happy, laughing
www.djbrowbeat.com
Limb-Girdle    posted on 14-02-2012 22:01
Poster: Bartjens
Die is nog mooier dan tweetdeck! Kan ik ook nog wel eens wat mee Happy, laughing

Laatst eens gebruikt tijdens een feestje, sloeg enorm goed aan! Happy, laughing
Where the music meets the deejay!
Gery    posted on 17-02-2012 15:05
http://www.firetext.com/
DJ - Producer
ceesietopc    posted on 19-02-2012 00:16
Poster: Limb-Girdle

Deze kende ik nog niet! Bedankt!
?
Een tijd geleden ook op zoek geweest naar een manier voor sms. Uiteindelijk is er toen toch voor een oplossing gekozen via een sms gateway (Mollie) i.c.m. een klein stukje software. Werkte prima en hoeft niet veel duurder te zijn. Als ik het me goed herinner kan je zelf de prijs van de sms'jes instellen en zo je verlies op het systeem minimaliseren.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

306 Users online: 84 Guests (222 Unknown)
Pages generated today : 55.130
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.504