jeuw
duss .. mijn naam is tim en ik ben 16 jaar oud .. al een paar postjes gedaan maar dan even een intro hier. Een artiestennaam heb ik eigenlijk nog niet (dus ik hou het even bij mn username), maar die zal ik vast snel vinden (nog suggestiesss?

).
Ik ben net begonnen met draaien. Ik heb lessen gevolgd bij Amsterdam DJ School, omdat ik eigenlijk altijd al zo'n gedachte had dat het me heel dope leek om te kunnen draaien! De lessen zijn me erg goed bevallen en ben dus nu flink aan et oefenen.. :D
Ik draai voornamelijk hiphop/rnb(/dancehall) etc. urban-achtig duss.. Geloof het of niet (heb al veel mensen gezien hier die hem haten) maar Chuckie en Real el Canario zijn wel ongeveer de DJs waar ik het liefst naar luister en ook grotendeels de muziek die ik draai. Irwan is hier in amsterdam veel te vinden *tenminste waar ik nog welles uitga met mn leeftijd

* en die is ook best dope!
voor mn (mini-)booth check hier:
klikik draai dus ook cd

waarom niet vinyl begonnen?
cd's en mp3tjes heb ik in overvloed en daarmee kan ik precies de muziek downloaden/branden/draaien die ik leuk vind. En met al die online mp3 shops derbij is mn collectie makkelijker uit te breiden. cd's gaven mij in ieder geval een beter gevoel (maaar das natuurlijk bij iedereen anders)
dusdat grtz