Poster: Winston
Inderdaad. Als je echt weet te mixen heb je voor gewone overgangen geen of zelden efx nodig. Efx is meer iets voor remixen en producties. Eventueel ook bruikbaar voor turntablism.
Poster: diggersfan
De vraag is nu, hoe lastig is het, om als je thuis met bijv een Nuo 5 oefent, om ook 1 keer per week op een DJM-600 te draaien? Moet ik het zien als autorijden, in 2 verschillende merken?
quote: |
Poster: Winston De Xone:62 is niet meer up to date dan de DJM-600. |
quote: |
Poster: Jorrit Als je echt zeker wilt zijn van een mixer die op een DJM-600 lijkt kwa besturing, en toch beter up to date is, en je de poen hebt... DJM-800 eens testen... ![]() |
Mod Edit: Gaarne je posts onderbouwen! hier heeft niemand iets aan |
Poster: gethigh
een ecler nuo3 en niks anders
Mod Edit: Mag ik je er even opwijzen dat jij hier niet de topic starter bent. Daarbij mag je ook welleen wat meer geduld tonen. d'r zit nog geen 10 min tussen dat je de vraag steld, en deze ronduit belachelijke opmerking post!! |
Poster: Verjicke
Ik vroeg wel advies over m'n mixer(daar gaat dit topic toch over of niet)
Mod Edit: Zoals al meerdere keren gevraagd, ONDERBOUWING! Nuo 3 is de beste, of klinkt het beste zonder onderbouwing is iets waar we hier niets aan hebben. |
Mod Edit: Mag ik je er even opwijzen dat jij hier niet de topic starter bent.
Moet ik dan een heel nieuw topic starten voor dit kleine vraagje
Kan ik de VCF's van de Xone vergelijken, met de effecten die de DJM bezit?
Verder twijfel ik nog of een Xone 62 geen overkill is voor me. Ik wil er nml alleen maar thuis mee draaien, met 2 CDJ's. Dan kom ik weer uit bij een Xone 32 of misschien de DJM-400.
Dan nog even een vraag over het aansluiten van actieve monitors. Kan dat alleen op mixers met een "gebalanceerde" output, of voldoet een line-out (tulp) ook?
Hallo,ik heb beslist om de Pioneer DJM-400 aanteschaffen.
Nu vraag ik me af of dit een goeie keuze is?
Zijn er mensen die deze mixer in huis hebben en er iets over te zeggen hebben.
(voordelen/nadelen)