drinken onder het draaien (7/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rush    posted on 28-05-2006 17:27
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien?? want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum! Mzzl Ruud Winking my eye
Mod edit by Lead on 08-06-2006 02:58 (5%)

What do you think about drinken onder het draaien ??

Vote :   

thomaz    posted on 13-11-2007 17:21
ik drink altijd water:P
davyh    posted on 13-11-2007 17:24

Meestal gewoon cola of red bul.maar soms tussen door een rode wodka redbull.Maar ik drink hoof zakelijk niet onder het draaien.Meestal als het afgelopen is(na borrelen)Cry

Kevinova    posted on 13-11-2007 17:26
Meestal gewoon Malibu-Cola. Niemand die echt merkt dat je aan het alcohol zit en je hoeft niet deheletijd te pissen. Ook al gaat bier er ook goed in, ik houd wel rekening dat k niet meer als 3 drink VOOR het draaien.
baath    posted on 13-11-2007 19:47
Poster: Sandr

Ik vind het niks, gewoon bacardi of een bacotje daar hoef je me niet wakker voor te maken.
Bacardi reserva is nog enigzins te doen.
Campari Soda
(zwarte) wodka jus
safari cassis
malibu cola
schrobbeler

Daar kan je mij voor wakker maken:P
al dat gepraat over sterke drank doet me het bier bijna vergeten(stom stom stom)

Even over het drinken en draaien, als jij vind dat je kan drinken en draaien tegelijk moet je het gewoon doen, ik ben er zelf ook niet vies van.
Zolang je alles zelf in de hand hebt is er geen probleem.
Anders word het als de kwaliteit van je set achteruit gaat.

toch weet jij als je te diep in het glaasje gekeken hebt,
altijd weer wat  leuke nieuwe mixjes er uit te gooien Winking my eye

over me zelf ben 9 van de 10 met de auto als ik moet draaien drink dus bijna nooit ,
en als ik wel drink dan is dat meestal ook te veel (a) maar draaien lukt altijd nog redelijk Happy, laughing

freezer    posted on 13-11-2007 20:25
red bull doet t voor mij altijd erg goed en na t draaien een wel verdient biertje of twee
Boyd    posted on 20-11-2007 16:59

niet, teminste geen alcohol doe maar cola

crupy    posted on 20-11-2007 17:08
Ja voor mij geen alcohol tijdens het draaien Winking my eye
gewoon frisdrank is goed Happy, laughing
MadSteven    posted on 21-11-2007 01:01
Het ligt een beetje aan hoe ik moet draaien.

Als het een feestje is in de jeugdsoos in je stadje onder de crew van de speelweek Happy, laughing bijvoorbeeld maakt het niet uit of je halfdronken bent of niet natuurlijk Happy, laughing

Voor feesten en partijen hitjes draaien heb je ook wat minder aandacht nodig, dus als je niet hoeft te rijden, drink ik, maar wel minder dan de gemiddelde gast. Geloof dat dat qua kroeg-djen en concert-djen eigenlijk ook vaak geldt.

Maar als ik ga beatmatchen of radiomaken houd ik het vaak erg beperkt.

Nou, wat ook geld: hoe routinematiger je iets kan, hoe meer alcohol je kan drinken. Dat geldt eigenlijk voor alles in het leven en is de hele reden waarom veel mensen bijna dronken nog naar huis kunnen fietsen. Dat doe je zo vaak, dat het ook gaat als je bijna niet meer weet wat je doet. Nog een sterker voorbeeld: ademen :D

En als ik eerlijk ben, is drie avonden achter elkaar drie bier drinken leuker dan in een avond negen bier. Serieus. De rest vul ik wel aan met Coca-Cola :D

User edit by MadSteven on 21-11-2007 @ 01:02:57 (4%)
LSunicaXL    posted on 19-12-2007 22:59
Njah, ik drink sowieso nu effe op het moment niet (klinkt watjes achtig i know, maar moet in April in topconditie zijn en volledig hersteld zijn van mn knieoperatie om weer volledig terug te kunnen naar m'n opleiding en vind het dan zo'n zonde om dan tussendoor mn conditie weer weg te drinken haha!Cry)

Maar back 2 bussiness, ik drink liefst een spa'tje blauw of rood als ik draai, maar normaal ook wel af en toe een biertje (alleen nu dan nietCry)
Maar vind het niks om aangeschoten of erger te draaien!!Cry
Julemac    posted on 19-12-2007 23:06
ik begin meestal van te voren cola, en tijdens het draaien witte wodka red bull, en gewoon cola.
wat alcohol tijdens het draaien moet kunnen vind ik, maar met mate natuurlijk :D
DJADMIN    posted on 19-12-2007 23:24
Altijd IceTea en veel Redbull :D
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
ACTIVE    posted on 19-12-2007 23:58
Meestal een paar biertjes om wat losser te worden, Dan aan de Cola en als het later word RedBull.. Verder Smoken van Jointje mag in de tent waar ik draai, Is namelijk 1 van de 2 Clubs in nederland waar het legaal mag binnen in de horeca, Maar doe ik zelf niet.. ALthans niet als ik draai..
MissSalem    posted on 20-12-2007 11:04
Poster: Rush
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien?? want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum! Mzzl Ruud Winking my eye

Geen alcohol om mee te beginnen. Eerder cola.... De klassieker. Of nog een Redbull-soortgelijke drank. Ik ben namelijk niet gewoon om op te blijven tot gat in de nacht.
jannickv    posted on 20-12-2007 11:13
wii!!!!
ben ik de enige die hier water drinktConfused??
en ik heb zo een "ijsblokje" dat licht geeft als het in drank ligt!!!! leg ik er altijd in:p
leuk effect
DJArvee    posted on 20-12-2007 11:42
Cola, Redbull of Waterrr
of Yogho Cry
alect    posted on 20-12-2007 17:03
Paar biertjes voor de sfeer...
merk dat ik beter draai na wat alcohol, te veel is natuurlijk ook niet goed:p
Krisix    posted on 20-12-2007 17:06

1. Cola

2. Water

3. Red Bull

4. Bier (af en toe misschien is in't begin 1 à 2)

LSunicaXL    posted on 20-12-2007 17:15
Poster: jannickv
wii!!!!
ben ik de enige die hier water drinktConfused??

Neeee, kijk maar naar mijn reactie paar boven die van jou ik zei: spa'tje blauw of roodCry
Kweenie of ze dat in Belgie ook hebben hoor, maar da's dus ook water Cry
Denk wel dat we 1 van de weinigen zijn!!Cry
jannickv    posted on 20-12-2007 17:29
Poster: LSunicaXL

Neeee, kijk maar naar mijn reactie paar boven die van jou ik zei: spa'tje blauw of roodCry

hebben we hier ook:p
rickdekoning    posted on 21-12-2007 19:21
duidelijk red bull
Krisix    posted on 21-12-2007 20:36
quote:
Poster: LSunicaXL

quote:
Poster: jannickv

hebben we hier ook

Tis dan ook Belgisch merk hé .
bass-traxx    posted on 23-12-2007 12:12
BURN ! Cry
Wolter    posted on 23-12-2007 12:18
IceTea en water meestal
DaRoyal    posted on 23-12-2007 12:22
Is het niet drinken TIJDENS het draaien?

Zelf drink ik met name zoveel mogelijk. :9
Ziax    posted on 23-12-2007 16:34
Tijdens het draaien heb ik meestal niet echt nood aan energie drankjes.
Ik heb ook nog niet zo grote feesten moeten draaien (enkel lokale fuifjes eigenlijk) dus een pintje kan er wel door maar ik ga toch nooit meer dan 2 pintjes drinken voor mijn setje afgerond isCry

142 Users online: 12 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 85.884
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.258