Meestal gewoon cola of red bul.maar soms tussen door een rode wodka redbull.Maar ik drink hoof zakelijk niet onder het draaien.Meestal als het afgelopen is(na borrelen)
Poster: Sandr
Ik vind het niks, gewoon bacardi of een bacotje daar hoef je me niet wakker voor te maken.
Bacardi reserva is nog enigzins te doen.
Campari Soda
(zwarte) wodka jus
safari cassis
malibu cola
schrobbeler
Daar kan je mij voor wakker maken:P
al dat gepraat over sterke drank doet me het bier bijna vergeten(stom stom stom)
Even over het drinken en draaien, als jij vind dat je kan drinken en draaien tegelijk moet je het gewoon doen, ik ben er zelf ook niet vies van.
Zolang je alles zelf in de hand hebt is er geen probleem.
Anders word het als de kwaliteit van je set achteruit gaat.
niet, teminste geen alcohol doe maar cola
Poster: Rush
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien??want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum!
Mzzl Ruud
1. Cola
2. Water
3. Red Bull
4. Bier (af en toe misschien is in't begin 1 à 2)
Poster: jannickv
wii!!!!
ben ik de enige die hier water drinkt??
Poster: LSunicaXL
Neeee, kijk maar naar mijn reactie paar boven die van jou ik zei: spa'tje blauw of rood
Kweenie of ze dat in Belgie ook hebben hoor, maar da's dus ook water
Denk wel dat we 1 van de weinigen zijn!!
quote: |
Poster: LSunicaXL Neeee, kijk maar naar mijn reactie paar boven die van jou ik zei: spa'tje blauw of rood ![]() Kweenie of ze dat in Belgie ook hebben hoor, maar da's dus ook water ![]() Denk wel dat we 1 van de weinigen zijn!! ![]() |
quote: |
Poster: jannickv hebben we hier ook ![]() |