drinken onder het draaien (6/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rush    posted on 28-05-2006 17:27
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien?? want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum! Mzzl Ruud Winking my eye
Mod edit by Lead on 08-06-2006 02:58 (5%)

What do you think about drinken onder het draaien ??

Vote :   

jelle89    posted on 12-11-2007 14:27
gewoon niet doen en lekker aan de ranja gaan. kijk maar in het andere topic; fietsen is als draaien..
en met drank op fiets je lang niet zo goed als nuchter
Illusion    posted on 12-11-2007 14:30
Hmm meestal neem ik een colaatje. Soms een tapje of 2. Maar niet meer. Ik wil wel goed nuchter achter de draaitafels staan.

Was het trouwens niet ooit eens zo dat Tom Harding stoned op Sensation Black stond?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
D-wan    posted on 12-11-2007 17:45
Een biertje of 3 - 4 max. 
Ik heb mijn les een jaar of vier geleden al eens geleerd Cry...

Stephanie    posted on 12-11-2007 18:43
Geen alcohol in ieder geval!!

Begin van de avond koffie met de andere dj's in de VIp-Bar die we tot deze opengaat tot ons domein hebben benoemd (zeg maar veroverd), dan sinas of 7-up en het laatste uurtje lekker aan de chocomel. Geeft een beetje vulling en is beter dan een grote Donner-Kebab voor het slapen gaan Winking my eye
Sammow    posted on 12-11-2007 19:01
Over een hele avond een pint of 8-10 en een cola of 4 Cry dat is dan wel van 20h tot 06h ofzo dus dat valt wel mee he
Ferrox    posted on 12-11-2007 19:29
Poster: Sammow
Over een hele avond een pint of 8-10 en een cola of 4 Cry dat is dan wel van 20h tot 06h ofzo dus dat valt wel mee he

Jij hoeft niet meer de rijden dan WOW?

Ik drink nooit alcohol als ik meot draaien
hoogstens een pintje achteraf, en ook alleen maar als ik niet hoef te rijden...
Dislexie    posted on 12-11-2007 19:37
Ik drink en rook en dat gaat me goed af.....Cry
Adrien1989    posted on 12-11-2007 19:45
Ik zet eigenlijk zowieso nooit drank in de buurt van m'n booth neer, zou het niet zo plessant vinden als het er over heen valt:P
djjw    posted on 12-11-2007 20:28

Tegenwoordig drink ik haast nooit meer, want ik ben altijd met de auto...
Ben ik niet met de auto, dan lust ik wel wat biertjes of wat baco-tjes.

Sammow    posted on 12-11-2007 20:29
Poster: Ferrox

Ik heb men rijbewijs nog niet dus, neen :D

vanaf 17 december zal dat wel anders zijn Unhappy
Ferrox    posted on 12-11-2007 20:33
Poster: Sammow

Ik heb men rijbewijs nog niet dus, neen :D

vanaf 17 december zal dat wel anders zijn Unhappy

17 jaar en dan al een pintje of 10 drinken :O

Ik sta dan zowat bezopen achter de draaitafels... Maar ik drink  dan ook niet vaak veel. Zo incidenteel.. en dan gaat het ook echt hard!
Sammow    posted on 12-11-2007 20:38

17 jaar en dan al een pintje of 10 drinken :O

Ik sta dan zowat bezopen achter de draaitafels... Maar ik drink dan ook niet vaak veel. Zo incidenteel.. en dan gaat het ook echt hard!

18 :p 1 februari zelfs al 19, ik was gewoon laat met men rijbewijs maar nu gaat het er eindelijk van komen, en 10 pintjes op een tijdspanne van 10 uur is toch niet zoveel? zelfs op een avondje uitgaan van 23h tot 3h kan dat zoveel zijn

Vrijdag was het wel fataal, 34-jarig bestaan van een café hier in de buurt, 5 euro inschrijven en het thema was tropical dus je moest verkleed gaan (ik zag er goed uit :p) , het was dan wel maar 1 euro per Hoegaarden of eender welk bier en een halve eur per gewone pint (Primus, bah), en ik had 18 euro drinkgeld meegepakt en rarara ... om 5 uur was dat mooi op Cry
Renzis    posted on 12-11-2007 20:39
Ik voor en tijdens het draaien geen alcohol!

Als MC (wat ik laatste tijd steeds vaker doe, en nog paar gigs voor heb) wel, stond ik pas aangeschoten op het podium door de mic te brulle, publiek helemaal gek:D
Burnmatic    posted on 12-11-2007 22:23
Verstandig om geen alcohol te drinken. Je gaat namelijk steeds meer zuipen, tijdens 't draaien =P.
Vaak gebeurd dit zonder dat je dr erg in hebt.
En doe je erg je best, dan kan je 't nog wel ns warm krijgen, wat slceht is voor je lichaam als je (teveel) alcohol op hebt. Hierdoor ga je je nog sneller aangeschoten (of zelfs dronken) voelen.
Ik ben dr op tegen, maar je moet zelf maar kijken waar je grens ligt, wat betreft het drinken.
Ik kan me voorstellen dat 2 of 3 biertjes prima gaan. Pas op dat 't dr dan niet ineens meer worden =P

Grtz.
Vibemaster-D    posted on 12-11-2007 22:25

10 pils

lol die dronk ik toen ik 15 was al en zo super ladderzat word ik er niet van (avondje van 5 uur dus 2 per uur) echt ik was aangeschoten maar dronken nee echt niet

p.s. ik drink nooit tijdens het draaien want dat is drinken onder het werken en dronken mensen worden vervelend dus ik wil als DJ gewoon heel cool en relaxt reageren en het afbreken van je Drive-in na het feest komt er ook nog bij dus ik wil niet met alcohol op aan mijn dure spulletjes zitten
User edit by Vibemaster-D on 12-11-2007 @ 22:27:31 (77%)
soundcollector    posted on 12-11-2007 22:26
IK drink altijd tijdens het draaien,

Meestal ben ik met de auto dus houd ik het bij 5 pintjes zodat deze zeker weg zijn als ik vertrek...

Moet ik draaien gewoon, drink ik ongeveer op 5 uur tien pintjes...
Switchon    posted on 13-11-2007 01:00
Ooit iemand wel eens "dronken" geweest tijdens het draaien?

Zo ja, Waren je mixjes ineens veel beter?Winking my eye

Ik ben trouwens ook tegen het drinken tijdens het draaien, Draai zelf nog niet maar het lijkt me verstandiger om van de alcohol af te blijven. Beter voor je apparatuur en voor jezelfWinking my eye
BryanB    posted on 13-11-2007 08:50
Zoals eerder gezegd drink ik ook onder het draaien. Ben gewoon een bierliefhebber, en ben ook wel wat gewend. En na een paar biertjes sta ik relaxed achter de booth.
Af en toe wat water naar binnen voor de droge mond.
Code-Y    posted on 13-11-2007 09:02
1 of 2 biertjes tijdens het draaien, en voor de rest gaan we aan de cola. Publiek heeft recht op een heldere DJ =)
Didier82    posted on 13-11-2007 10:15

Vroeger (jaar of 7 geleden) draaide ik in een feestcafé. Daar boeide het niet zo of je wel of niet zat was... Hoe zatter, hoe gekker Thumbs Up 

Overigens is het me daar dus ook eens gebeurd dat een cd telkens oversloeg, maar dat ik het zelf niet hoorde!! Cry

Bodgi    posted on 13-11-2007 11:15
ik drink altijd voor het draaien,

meestal een pint of 4 die vrij snel binnen zijn. Het geeft me een iets rustiger gevoel tijdens het draaien en je voelt je publiek ook beter aan. tijdens de set zelf drink ik zelden alochol, maar eerder cola (of water alsk een colabuik heb) of red bull.

maar persoonlijk ik vind wel dat je een beetje mee in de 'roes' van je volk moet zijn, zo kun je er ook beter op inspelen.
Ferrox    posted on 13-11-2007 11:43
Poster: Vibemaster-D

10 pils

lol die dronk ik toen ik 15 was al en zo super ladderzat word ik er niet van (avondje van 5 uur dus 2 per uur) echt ik was aangeschoten maar dronken nee echt niet

p.s. ik drink nooit tijdens het draaien want dat is drinken onder het werken en dronken mensen worden vervelend dus ik wil als DJ gewoon heel cool en relaxt reageren en het afbreken van je Drive-in na het feest komt er ook nog bij dus ik wil niet met alcohol op aan mijn dure spulletjes zitten

Das het verschil, dan drink je regelmatig. Ik zet het net geen 1 keer per maand op hard zuipen.. Ja, dan komt het extra hard aan Winking my eye
Cyspoz    posted on 13-11-2007 14:28
DJ-Resource lijkt het goed te vinden of in iedergeval te ondersteunen.
Hansje    posted on 13-11-2007 15:29
Ik drink voor het draaien meestal een bacootje en tijdens het draaien water, spa rood of een colaatje, na het draaien...zekers nog wel een bacootje :P alleen als mijn vriendin meegaat en ook rijd Cry
LaMalediction    posted on 13-11-2007 16:34
meestal er voor een biertje of 2 en dan gewoon cola
en als ik klaar ben, dan is het gewoon bier:P
heb wel een keer gehad dat ik dronken achter de booth ston
was straatfeest en ik helemaal vergeten dat ik moest draaien
ging op zich wel lekker ondanks dat ik dronken was

300 Users online: 14 Guests (286 Unknown)
Pages generated today : 8.858
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.859