drinken onder het draaien (5/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rush    posted on 28-05-2006 17:27
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien?? want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum! Mzzl Ruud Winking my eye
Mod edit by Lead on 08-06-2006 02:58 (5%)

What do you think about drinken onder het draaien ??

Vote :   

Sandr    posted on 04-12-2006 22:48
Poster: DrMando
True, maar bacardi is godendrank der Dj's, vrijwel elke dj zuipt die handelHappy, laughing

Ik vind het niks, gewoon bacardi of een bacotje daar hoef je me niet wakker voor te maken.
Bacardi reserva is nog enigzins te doen.
Campari Soda
(zwarte) wodka jus
safari cassis
malibu cola
schrobbeler

Daar kan je mij voor wakker maken:P
al dat gepraat over sterke drank doet me het bier bijna vergeten(stom stom stom)

Even over het drinken en draaien, als jij vind dat je kan drinken en draaien tegelijk moet je het gewoon doen, ik ben er zelf ook niet vies van.
Zolang je alles zelf in de hand hebt is er geen probleem.
Anders word het als de kwaliteit van je set achteruit gaat.
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 04-12-2006 @ 22:53:38 (13%)
Illusion    posted on 04-12-2006 22:50
Ik heb een gruwelijke hekel aan sterke drank, geef mij maar alleen bier:d. Af en toe een cola berenburgertje kan best, but that's all.

(herstel)(als ik zin heb om te drinken gaat er dan wel veel sterks naar binnen:D:p maar dat heeft ook degelijk met depressie te maken dan, waar ik nooit last van heb:d:D)
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 05-12-2006 @ 12:48:26 (43%)
tohmas    posted on 05-12-2006 00:26
ik drink gewoon wat rustiger aan tijdens het draaien.
colaatjes afwisselen met bier
Decom    posted on 05-12-2006 00:59
bijna altijd met de auto dus drinken zit er niet in Unhappy maar als er iemand voor me rijdt dan drink ik gewoon bier... natuurlijk niet teveel en dat is bij iedereen verschillend maar normaal gesproken kan ik goed tegen drank.
Jer-E    posted on 05-12-2006 12:03
pfoee ik tel ni eens hoeveel k drink k weet wel da die flessjes hertog der flink doorheen gaan maja is tog gratis.
en mun draaie wordt der beter door zolang k nie bezopen ben :P
dan durf ik meer onverwachtse dingen in mun set te doen :D
savale    posted on 05-12-2006 12:46
Jup wat alcohol werkt hier ook meestal wel positief. Behalve als ik al in een suffe bui ben want dan word ik er alleen maar slaperiger van.
Je moet natuurlijk niet helemaal bezopen worden want dan kan je je niet meer concentreren
Cencius    posted on 05-12-2006 13:50
als je slaperig wordt helpt redbull heel goed!
ik neem zelf meestal ook 1 of 2 blikjes mee.
Jer-E    posted on 05-12-2006 14:13
redbull werkt bij my ni
wordt k moe van ma zodra k iets van XI neem gaak zowat stuitere
:O
DJMixing    posted on 05-12-2006 20:42
Interessant topic!

Nou, ik drink niet. Alcoholische dranken trekken mij gewoon niet, en heb ook nooit de behoefte gehad om te gaan drinken. Ik houd het meestal gwoon bij een cola, ik wil liever weten wát ik doe en wanneer ik dat doe, en geen risico's lopen dat je bijvoorbeeld je djgear sloopt ofzo of dat je niet uitkijkt en de kabels eruit trekt (dan moet je wel heel zat zijn maar oke)

Dus...ik drink niet, maar ik ken wel DJ's die zeggen dat als ze drinken ze beter draaien. Ik heb daar geen ervaring mee, hoef ik overigens ook niet te hebben Winking my eye
jera    posted on 05-12-2006 21:12
whehehe als je je kabels enzo eruit gaat halen dan ben je wel flink lam :P

een paar biertjes of wat sterkers kan echt geen kwaad vind ik hoo!

mzzl  

DJMixing    posted on 05-12-2006 21:12
Poster: jera
whehehe als je je kabels enzo eruit gaat halen dan ben je wel flink lam :P

een paar biertjes of wat sterkers kan echt geen kwaad vind ik hoo!

mzzl

Haha oke daar heb je gelijk in ja, dan ben je zekers lam :P Maar zoals ik al zei, ik drink helemaal niet, ook niet op andere feesten of andere gelegenheiden Winking my eye
DrMando    posted on 09-12-2006 14:50
Grote voordeel van OEM bakken tov Technics voor het drinken tijdens het draaien ... bij technics loopt alles direct binnen ... OEM bakken hebben randje die drank normaal tegenhoud ... Nog iemand slechte ervaring daarmee ? Happy, laughing

ook 12" zien een bacardi cola niet zo graag Winking my eye

MuffHouse    posted on 10-12-2006 11:55
Als ik drink tijdens het draaien, dan pak ik de microfoon en mc er vervolgens flink op los .
Voor de kwaliteit van mijn mixen moet ik niet meer dan c.a. 5 biertjes drinken
Ft    posted on 10-12-2006 16:07
Ik denk dat als je goed draait je zelf geen drank nodig hebt... het is wel lekker enzo, maar te veel kan nooit goed zijn... ik denk dat het echt van de persoon afhangt...
Ikzelf drink niet tijdens het draaien... dat doe ik wel als ik uitga...

kroket    posted on 12-12-2006 12:30
meestal wel een paar biertjes tijdens een setje (draai alleen thuis hoor:P)

meestal heb ik het gevoel dat na 2-3 biertjes of wat rode wodka redbull het veel makkelijker gaat.

(en nee dan ben ik dus niet bezopen Winking my eye dat komt pas na 15 ofzo )
User edit by kroket on 12-12-2006 @ 12:31:41 (12%)
RenéKuppens    posted on 12-12-2006 19:22
Ik drink nooit onder het draaien en ook niet onder het uit gaan... (geen alcohol dan)

waarom niet omdat ik dingen waar geen alcohol in zitten vaak lekkerder vind dan die met dus... waarom zou ik dan drinken:S
Lead    posted on 12-12-2006 19:57
Ieder zo zijn keus, maar ik ken wel een paar combi's die ik lekkerder vind dan een sapje of normaal frisje :D
Let the BASS be louder
niles    posted on 26-02-2007 12:11
hmm, nou ik drink denk ik niet meer als ik draai . . .
ik was een keer aan het draaien op een feest, en dat was goed fout gegaan . . .

omdat dat het een feest van een vriend was (en zijn zus achter de bar stond) ging het aardig hard met de biertjes. . . en ik had daarbij ook nog eens niet gegeten . .
en met elk biertje erbij, ging het slechter per nummerWinking my eye

uiteindelijk werd ik wakker in de berm aan het einde van de opritWinking my eye
nu stond er in feite niks op het spel voor me, was gewoon zo'n via via feestje, maar het principe was wel duidelijk voor me: de hele avond alleen maar fris en dan niet meer dan 3 biertjes

gelukkig heb ik ervan geleerd, en ben ervan overtuigd dat iemand niet kan drinken als hij ingehuurd word....

de dag daarna was ik trouwens niet zo héél gezellig:P
Lukaz    posted on 26-02-2007 12:30
voordat ik draai gaat er wel wat alcohol in..  niet te veel (je moet natuurlijk ook weer niet dronken worden) maar je word er wat losser van vind ik..
tijdens het draaien drink ik niet echt alcohol omdat er vaak gewoon cola flessen staan achter de booth, dus dan pak je gewoon even snel een slok cola...

laten we het maar niet over mn uitgaans leven hebben Winking my eye
PatrickBeuken    posted on 26-02-2007 15:06
Ach, iedereen kent z'n eigen grenzen wel. Als je ze niet kent moet je ze eens opzoeken. Bij één van de eerste plaatjes begin ik meestal met m'n eerste biertje. Ik houd de tel nooit bij, maar k drink iig met mate. Het is namelijk erg sh*t en onveilig als je met afbreken niet nuchter bent. (drive-in)
User edit by PatrickBeuken on 26-02-2007 @ 15:06:52 (4%)
Laidback    posted on 26-02-2007 15:08
lekker hoor..
coronatje erbij..

behalve als ik moet rijden.. dan ben ik de hele avond gewoon aan de spa blauw of appelsap  (oid).

gewoon rustig wat drinken onder het draaien mag best vind ik Happy, laughing
als je kansloos met je publiek mee gaat buizen,, ben je toch echt verkeerd bezig Winking my eye :P
Cyspoz    posted on 26-02-2007 15:20
Poster: PatrickBeuken
Het is namelijk erg sh*t en onveilig als je met afbreken niet nuchter bent. (drive-in)

Tja ik denk dat je als Drive-in DJ nog eens extra goed moet nadenken over drinken. Op het moment dat er namelijk iets gebeurd waarbij jou apparatuur betrokken is en één van de gasten gewond raakt en er blijkt dat jij hebt gedronken, dan ziet het er allemaal niet zo gezellig meer uit als die gasten je beginnen aan te klagen.
Als je als freelance DJ ergens binnen komt lopen en iemand krijgt een speaker op zijn kop om wat voor reden en is dood, dan is dat het probleem voor de zaal eigenaar of in iedergeval iemand anders als de DJ.
Als dat bij jou drive-in gebeurd is dat hele andere koek. Nu weet ik niet of het nog verder uitmaakt of je wel of niet bij Kamer van Koophandel bent ingeschreven en de boel wit of zwart doet.
Sunrise8    posted on 30-10-2007 19:33
dan gaan we hier verder zoals jorrit zei. oftewel. wat drinken jullie graag tijdens het draaien..
Music made me who i am
BryanB    posted on 30-10-2007 19:35
Ik drink (teveel) bier tijdens het draaien...
JasperVC    posted on 30-10-2007 19:39
ik moest eens rond twaalf uur draaien, en ik moest er om zeven uur zijn om alles op te stellen (privefeestje)
Ze boden mij daar constant drank, en tegen dat ik moest draaien lag ik op de grond :p

Er is niet veel van terecht gekomen, maarja ...
Nu drink ik een pintje voor het draaien en daarna cola. (ik heb men les geleerd :p)

206 Users online: 22 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 44.412
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.786