ik heb een vraag Kent iemand een programma waarmee je filmpjes/video's kan maken van wat je op je pc doet. bijvoorbeeld als ik zo'n programma aanzet dat ik dan een film/video maak van wat ik dan op dat moment op mijn pc aan het doen ben. Dit soort programma's worden voornamelijk door gamers gebruikt om video's van cheaters te maken. ZO'n soort programma zoek ik.
Alvast bedankt. Grtz.
What do you think about film programma gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
offtopic: gamers maken demo files met hun spel en later spelen ze die demo af en wordt er ca 30 screenshots per seconde getrokken , achter elkaar geplakt tot een video file ( hogere kwaliteit)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.