[TK] Jb Systems BEAT4 Mk2 (één dag oud)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DiscJunkie2    posted on 28-05-2006 10:24
Hallo,

Ik heb mijn één dag Oude Mixer van Jb Systems te koop.
Waarom vraag je je nu af?

Ik heb vrijdag (26-05-2006) mijn Dj Gear aangeschaft. Ik wilde daarbij een Reloop RMX 30 mixer bij. Echter was deze er niet, en werd mij de Jb Systems Beat4 MK2 mixer aanbevolen.
Veel positieve reacties op internet gezien, dus dan ook maar gedaan.

Eenmaal thuis, blijkt toch echt dat dit niet MIJN mixer is, en ik gewoon de Reloop wil.

Aangezien er maar 3 uur mee gedraaid is, is hij dus eigenlijk gewoon Nieuw.

Voor rond de 140 euro kan je hem op komen halen.

*
ik bel maandag/dinsdag naar de winkel, kijken of inruilen mogelijk is...

What do you think about [TK] Jb Systems BEAT4 Mk2 (één dag oud) ??

Vote :   

Bastian    posted on 28-05-2006 18:24
Poster: DiscJunkie2
Eenmaal thuis, blijkt toch echt dat dit niet MIJN mixer is, en ik gewoon de Reloop wil.

Heb je hem niet in de winkel getest?
Lijkt me wel zo slim:p
DiscJunkie2    posted on 28-05-2006 19:03
Poster: Bastian

Heb je hem niet in de winkel getest?
Lijkt me wel zo slim:p

Klopt!
Was wel zo slim Geweest jah

Echter ben je zo enthousiast op dat moment, en heb je geen zin om 2 weken te gaan wachten op je Reloop mengpaneeltje.
En als je dan die verhalen over deze mixer op Internet leest schijnt hij erg goed te zijn.
Maar niet voor mij dus :p.

Dus zet ik hem maar meteen te koop op het net!
Mocht de winkel hem niet terug nemen...

*Ze staan bekend om hun goede service, dus ik hoop dat inruil mogelijk is...
LauW    posted on 28-05-2006 20:18
Binnen 7 dagen mag je toch altijd ruilen volgens de nederlandse wet. En zo niet en de winkel wijgert dat hebben ze een flutservice :]
DiscJunkie2    posted on 28-05-2006 20:26
Hahaha, wilde net blij gaan reageren.
Mooi dat deze Post van Lauw er dan nog is...

Maar ontvang net een email van die winkel (djstunter) dat dit gewoon mogelijk is.
Ik moet hem morgen even bellen!

Echter moest ik hem wel even vertellen wat er dan zo speciaal aan die RMX 30 was. Aangezien hij dat niet zo'n best paneeltje vond

Mjah, ik ben die gewoon gewend, en vind hem heerlijk draaien voor thuisgebruik en op kleine feesten!

Bastian    posted on 28-05-2006 21:20
Poster: DiscJunkie2
En als je dan die verhalen over deze mixer op Internet leest schijnt hij erg goed te zijn.
Maar niet voor mij dus :p.

Had die mixer ook een tijdje geleden bij een setje die ik via marktplaats had gekocht gekregen en vond hem ook niet fijn (vond de knoppen toch wat te plastic aanvoelen) dus had ik hem maar verkochtWinking my eye
User edit by Bastian on 28-05-2006 @ 21:21:08 (4%)
DiscJunkie2    posted on 29-05-2006 09:19
Poster: Bastian

Had die mixer ook een tijdje geleden bij een setje die ik via marktplaats had gekocht gekregen en vond hem ook niet fijn (vond de knoppen toch wat te plastic aanvoelen) dus had ik hem maar verkochtWinking my eye

Dat ook nog jah. De knopjes zijn zwaar klein.
Echter moet ik wel zeggen dat de FADERS heerlijk zijn Happy, laughing. Véél beter dan op de Reloop RMX 30 die ik wil.
Maar ik mix nauwelijks tot niet met de faders... Dus heb ik ze eigenlijk ook niet nodig.

Mensen die toch zeggen dat ik deze mixer gewoon moet houden? Aangezien zij die reloop niet fijn vinden?

*
ga rond 13.00uur de winkel bellen (aangezien ze dan open zijn)
DiscJunkie2    posted on 31-05-2006 13:17
*
Mag geclosed worden! Happy, laughing

Of kan ik dat zelf doen?
Illusion    posted on 01-06-2006 11:48
Wij gebruiken de jb systems mixer voor de drive-in. ik vind hem ook niet echt lekker draaien. Faders gingen na ene jaar kraken. duss msschien is dat reloopje toch beter:DWinking my eye

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

255 Users online: 56 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 71.247
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.723.259