Meningen nieuwe site (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vinden jullie van de nieuwe djresource?

-Beter/mooier dan het vorige
-Ik zie niet echt veel veranderingen
-Slechter/lelijker dan het vorige

Voting is only possible for our Members
Twizz    posted on 27-05-2006 21:02
misschien wel iets leuks om over te praten, wat jullie slecht en goed vinden aan de nieuwe djresource, en wat de belangrijkste vernieuwingen en verbeteringen zijn.Happy, laughing

wat mij opvalt aan het uiterlijk op de homepagina is dat de lichtjes(van de djm5of600) bij het menu, en de bovenkant en de letters van het menu
User edit by Twizz on 27-05-2006 @ 21:04:39 (89%)

What do you think about Meningen nieuwe site ??

Vote :   

Lukaz    posted on 14-06-2006 21:29
Dank je Happy, laughing
maar ik heb 1 probleem.. ik krijg nu net maar dan ook ook egt net de Scroll balken erbij :S
phoz    posted on 14-06-2006 21:30
gebeurt zeer vaak bij mij
Lead    posted on 14-06-2006 21:43
Als je zo'n pagina hebt waar je scrollbalken tegen komt, post de link dan hier.

We proberen dit te voorkomen, vaak zal het echter een link zijn die door iemand gepost is op het forum.

Beter is het om een woord te selecteren, op dit symbool te klikken : en daar de link in de bovenste regel plakken.

Let the BASS be louder
phoz    posted on 14-06-2006 21:56
Of indien dit vaker voorkomt kan je dus ook gewoon naar woorden die langer zijn dan een bepaalt aantal karakters en die dan splitsen ( vrij makkelijk te maken in php )
W.i.M    posted on 14-06-2006 22:28
of de resolutie van de website op 1024 zetten in je profiel
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 14-06-2006 22:32
Het is toch veel netter als mensen zich aanleren om op de juiste manier een link te posten in een forum, dan oplossingen te verzinnen voor 'foute gedrag' Winking my eye

Afbreken is inderdaad 1 commando, het maken ervan is het probleem niet... maar ook voor de duidelijkheid is het beter als er duidelijke links gemaakt worden. En er staat geen woord in het woordenboek dat het red om uit te breken (volgens mij).
Let the BASS be louder
phoz    posted on 14-06-2006 22:37
bv
http://www.google.be/search?hl=nl&q=pioneer&btnG=Google+zoeken&meta=
omzetten
naar
(.)google(.) (met de punten kan je de naam eruithalen )
User edit by phoz on 14-06-2006 @ 22:37:30 (6%)
Lead    posted on 14-06-2006 22:42
mensen kunnen ook zelf posten : Google search : Pioneer

Daar hebben we nu juist zo'n makkelijke editor voor Winking my eye

Let the BASS be louder
Winston    posted on 15-06-2006 01:09
Poster: Lead
En zoals je ziet, met de op of aanmerkingen wordt echt wel wat gedaan Winking my eye

Dat is een niet zichtbaar, maar toch erg sterk punt van DJResource. Keep it up!

De producers onder ons genieten op dit moment echt van het nieuwe producer's studio forum, maar liefst 3 topics die nu 'Hot' zijn. Als je iets specifieks zoekt, kun je de Search Engine van de website gebruiken. Maar als je gewoon een algemeen beeld wil vormen over een bepaald gebied z.a. DJ-gear, pro audio, pro light of studio is een apart forumgedeelte het handigst. Dan kun je gewoon op je gemak browsen.

Misschien kunnen we aan het eind van het jaar behalve de mooiste DJ-booths, ook de beste originele productie, de beste remix en de beste mix (DJ set) on DJResource van 2006 verkiezing doen. De 3 members die dit klaarspelen mogen voor mijn part dan voor 1 jaar Pro+ zijn.

Tic Toc

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

56 Users online: 12 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 39.955
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.150.568