@Lead: Ik had nog niet goed door waarvoor 'Topic Report' was, maar zal ik doen. Het is inderdaad moeilijk om een goede verdeling te maken en nog moeilijker om iedere topic starter de juiste "heading" te laten vinden.
@Lead & Wim: Producties zijn er nu in 2 soorten op DJ Resource:
van DJ's mix sets en
van music producers zelfgemaakte, dus originele muziek.
Gewoon voor de overzichtelijkheid zou ik, als ik jullie was, dus een sectie bij maken. Huidige 5 secties zijn DJ Resource, DJ Corner, DJ Equipment, Scripting & Design en Game Zone. De nieuwe zesde sectie zou dan zijn 'Production Corner' of een pakkendere naam ofzo. Daarin 2 fora producties en producers talk.
Het huidige productie forum is volgens de info sticky alleen voor de producties zelf niet voor vragen etc.
Het huidige productie forum zou ik dan opsplitsen in twee delen. De weinige originele muziekwerken verplaatsen naar de productie forum van de "Productions Corner" en de vele sets van de DJ's naar de "DJ Corner." Eventuele remixjes van DJ Resource DJ's zou ik ook dirigeren naar de originele producties.
Maar dat is gewoon voor de overzichtelijkheid.
Qua behoefte denk ik wel dat qua aantallen topics een Productie Sectie het sowieso wint van de secties "Game Zone" en "Scripting & Design". Niet in de laatste plaats omdat er al veel producers topics zitten in de "Scripting & Design" sectie.
Als jullie geen zin hebben in extra werk kan ik me best voorstellen en ik zal me niet ergeren, want super storend is het nu niet. Maar ik dacht dat jullie de smaak te pakken hadden met het creeren van nieuwe chat zones, bv voor pro, pro+ etc.
Maar als jullie het willen kan ik wel even tellen hoeveel echte producer chat topics er al precies zijn op DJResource forum. Om dus te kijken of het echt zin heeft.
EDIT: Inmiddels 36 stuks topics geteld die in de categorie 'Producers Talk' zouden kunnen.