Haha naja in dat geval ga ik nog even door met azijnpissen.....

De javascripts die je hebt zou je kunnen embedden in een aparte .js file en wanneer er dan weer een pagina aangeroepen word door een gebruiker worden ze bij hem uit het cache getrokken.... scheelt jou weer wat regels code, dus traffic + render tijd.
Ow en iets wat me net opvalt, het lijntje links naast het menu vervaagt nu zodra ie naar onder door loopt, is het mischien (en ik roep maar even wat) niet mooier om die geheel door te laten lopen tot onderaan de pagina en dan om de hele content een lijntje te trekken?
Daarnaast kom ik nog wel wat tabellen tegen hoor, maar daar zul je net als ik op mijn site wel aan vast zitten en voor lief moeten nemen. In mijn geval is dat gewoon een nadeeltje van het CMS systeem waar ik mee werk, ik heb de zaak voor 90% tabelloos en die laatste 10%..... daar zal niemand wakker van liggen.
Wat ik me trouwens wel af vroeg is, waarom nog html4.01 gebruiken terwijl er XHTML is? Tis welliswaar even wennen met code kloppen maar code kan zo nog compacter en fouten zijn (en das mijn persoonlijke mening) makkelijker op te sporen.
Ow en nu ik toch bezig ben, je zit nog met wat
W3C errors (ik gok dat dat je editor is die daar grotendeels de schuldige is en er "foute" code uit gooit... als ik het goed heb is het tinymce, die gebruik ik namelijk ook

)en wat
CSS foutjes. Als je die weg hebt gewerkt zou in theorie niemand meer last mogen hebben van lay outs die raar gaan doen en als dat wel gebeurd kun jij gewoon de schouders ophalen en zeggen, tsja ik voldoe gewoon aan de norm.
Ow en als je je echt nog eens een keer verveeld.... WAI validatie maar dan moet je jezelf wel heeeeeeeel erg vervelen

Nogmaal dit is mierenneuken en niet iets waar je je nou echt druk om hoeft te maken maar op een regenachtige zondag middag als Shumacher toch jammer maar helaas geen GP gaat winnen zou het een mooi moment kunnen zijn.
Maar overall werkt alles in zowel firefox als IE op de pc, safari op de mac werkt niet echt lekker maar ach.... browsen met safari is niets anders dan jezelf een handicap aan meten

(vandaar dat ik het ook bijna nooit gebruik op de mac en lekker FF geinstaleerd heb)