Poster: W.i.M
Laten we dan ook even de veranderingen vermelden anders denk je dat er niet zo veel veranderd is :
Nieuw logo en nieuw artwork boven/naast de site Duidelijk menu voor de features bovenaan de pagina, verschilt per module Andere scheidings/titel balk op de pagina's/header teksten Andere menuknoppen Profile uitgebreid en verbeterd Verbeterde en meer uitgebreide Search News module toegevoegd, members kunnen nieuws toevoegen RSS Feed voor News Module toegevoegd Meer CSS based en verwijderen van tabellen waar mogelijk (technisch) Downloads re-designed RSS feed voor het Forum Adds worden nu overal voor Silver/Gold members verborgen In de News sectie kun je commentaar op commentaar geven Forums aan en uitzetten in het profiel voor de frontpage De WYSIWYG editor kun je uit schakelen in je profiel. Bookmarken in het forum werkt Vele bugfixes
Poster: T4Twister
nej arwork moet artwork zijn
Poster: W.i.M
wat bedoel je met punt 1..
De header is veranderd en als je naast de content kijkt onder het menu en je bent een echte hardcore djresource bezoeker dan zie je zeker verschillen.
Poster: Jorrit
Ohyeah! Ik ben hardcore!!! Die leds zijn natuurlijk weg!
Ik vind vooral die functie van 'My frontpage' in het profiel leuk!
Poster: DjCheng
Het komt voor bij elke topic die ik open ...
KLIK voor een screenshot
Poster: iZ
Klopt het dat topics met nieuwe posts niet meer groen zijn?
Als ik voorheen op de Frontpage kwam, kon ik zo zien welke topics nieuwe reacties hadden.
Poster: Jorrit
ELK topic? Komt het hier niet door dat plaatje?
Poster: DjCheng
Check dit: KLIK
Zoals ik al zei: ELK topic ... Is erg irritant ...