Poster: Lead
Ik heb een aantal mappen: Oldschool, Hardcore en Early Hardcore, Hardstyle en een trance/electro map.
Per map zitten de CD's gecategorizeerd op een manieer zoals ik de tracks in mijn hoofd bij elkaar zou zetten. Ik zie een map als platenkoffer en de CD's als kleine stapeltjes platen. Sorteren doe ik meestal per label en per muzieksoort of herkomst. Ook heb ik een oplopende verzamel CD bijv. Hardstyle others 14 etc. voor de diversen tracks die nergens anders bij horen.
De CD's zijn allemaal verzamel CD's met maximaal 10 tracks (liefst 8), gebrand als AUDIO CD (ik draai niet met MP3).
Voor wie het leuk vind heb ik een paar pagina's uit 2 boeken gefotografeert.
Je ziet hier en daar nog wat lege plekken zitten, da's voor toekomstige uitbreiding
Poster: Denvo
Blijf zo'n stift goed en lang zitten ?
Poster: Crazy
Ik heb zo'n map waar 256 cd's in kunnen. Heb er nu 157. Ik sorteer op Genre. En die nummer ik.
Daarbij heb ik nog een A4 map met elke titel+ tracklist. Die wordt elke week vernieuwd omdat er elke week wel 2 tot 3 cd's bij komen.
Poster: Stefjuuhbij mij niet hoor...bij mij blijft het altijd netjes zitten
Als je een cd pen pakt, blijft dat prima zitten. Watervaste stiften gaan er zo af!
Poster: focusHoe ik dat gedaan heb ? Nou als volgt. In word maak je gewoon een tabel. daarin maak je 4 vakjes naast elkaar. voor , Nummer (1,2,3 etc.) , artiest, titel en tijd. En naar beneden het aantal nummers dat je op de cd's hebt. En zo maak je dat 2 per pagina. En uitprinten maar.
Jij gebruikt dus wel een map voor tracklists, zo ik een beetje bedoelde zie ik!
En de rest in principe niet, enkel de tracklists van de cd's voor de cd's in de map geschoven als ik het een beetje goed zie/begrijp.
Hm..toch eens kijken hoe ik het dan ga doen :S..
Poster: focus
Jij gebruikt dus wel een map voor tracklists, zo ik een beetje bedoelde zie ik!
En de rest in principe niet, enkel de tracklists van de cd's voor de cd's in de map geschoven als ik het een beetje goed zie/begrijp.
Hm..toch eens kijken hoe ik het dan ga doen :S..
Poster: Stefjuuh
Leuk, die prints met jog!Wel allemaal braafjes legaal?
Poster: FlippinDouble
Nette map Lead!
Poster: ArTyZo doe ik het:
- Ik brand één nummer per cd: vind ik gewoon fijn
...
- Ik doe ze in mijn slappa map
Poster: ArTy
Best netjes, al zeg ik het zelf
Poster: Lukaz
10 Nummers per cd, soms 9 als 10 niet kan.
Tracklist op een papiertje voor de cd in de map en ordenen van Lukaz 1 tot waar we nu zijn.
Op de één of andere manier weet ik wel waar welk nummer zit en hoef dus nooit lang te zoeken.
Eerder brande ik elke cd 2x maar dan gaat mijn map heel snel vol.