En dan moet je met het dubbele aantal cd's slepen.
Ik blijf erbij dat ik het makkelijker en overzichtelijker vind om he tbij een klein aantal nummers per cd te houden.
Poster: BryanBEn dan moet je met het dubbele aantal cd's slepen.
Poster: Bastian
De meeste mensen branden zo weinig nummers per cd ook omdat je van vinyl gewend bent dat er 2 tot 4 nummer op zitten, dus dan branden ze 1 of 2 releases op 1 cd
Ik koop mijn muziek orgineel. Daarvan maak ik een kopie in hoge kwaliteit. Bij het kopiecd'tje hou ik de tracks bij.
De map is een kleiner mapje voor 72 cd's. Aangezien ik nog maar begin en zeker nog geen 72 cd's ter beschikking heb, eventjes zo tot dat ik merk dat de map nogal klein begint te worden.
In deze map concentreer ik me vooral op Dance/Trance en misschien een beetje house. Allemaal commercieel, zodat ik weet dat ik zeker mijn volk aan het dansen krijg. Het is ook het soort muziek die ik het liefste hoor.
Hoe ik mijn cd's zal steken (op alfabet...) weet ik nog niet. Moet ik nog uitzoeken.
Ik heb zelf een flightcase voor cd's. er zitten 4 vakken naast erlkaar en 2 boven elkaar. en dat gebruik ik dan ook gelijk als genres verdeling.
Met de cd's die ik het meeste draai brand ik 2 keer. Dan heb ik teminste het probleem niet dat ik 2 nummers wil mixen die op de zelfde cd staan :P (heb ervaring)
en enige probleem is met een case dat je bijna een vorkheftruk nodig hebt om zo'n case te tillen als ze vol cd's zitten :P
gr
thomas