Poster: diggersfan
Zeldzaam? Heel Soulseek, limewire, beatport enz staat er vol mee.
Poster: diggersfan
.... de discussie 320 vs wav, ik zou ze niet de kost ..... een blindtest.
Poster: JellSation
Ik schrijf op de cd wat het is, en dan stop ik em gewoon achterin mijn map.. ik weet et wel weer terug te vinden.. niet egt geordend maar het werkt prima voor mij. max 1 nr per cd tenzij het verschillende remixes zijn van het zelfde nummer.
Poster: bass-traxx
nou ik draai jump en brand de cd's volgens bpm
laat ik gewoon effe scannen in virtual dj en dan
ze branden op cd volgens bpm dus .
nou ik draai jump en brand de cd's volgens bpm
laat ik gewoon effe scannen in virtual dj en dan
ze branden op cd volgens bpm dus .
Poster: dj_jr
hu bpm wat is dat?:P
Poster: DJ-BasRose
beetje problemen met beatmixen?
Poster: JellSationZo doe ik het ook.Lekker makelijk
Ik schrijf op de cd wat het is, en dan stop ik em gewoon achterin mijn map.. ik weet et wel weer terug te vinden.. niet egt geordend maar het werkt prima voor mij. max 1 nr per cd tenzij het verschillende remixes zijn van het zelfde nummer.
nee gewoon in een set moet je in stijgende lijn gaan en dus vind ik het zo gemakkelijker voor mijn trackkeuze vb: ik ben een setje aan het draaien
en zit al op een hoog tempo, als je dan een track met een laag tempo
oplegt en veel pitcht verneuk je de plaat (volgens mij toch)
Ik heb een Logic Case 256 cd's map als het goed is:P
Nu zit hij ong vol maar ik heb nog heel veel jump erin zitten en eigenlijk wil ik het toch wel een beetje met een map per stijl.
Maargoed tot nu toe gaat alles dat nieuw is achterin waar het nog leeg is en brand ik mijn cd's met ID3 Tag erop zodat ik geen tracklistjes nodig heb in discotheken (thuis zijn me cd spelers nog niet zover) en print daarna op mijn cd een logo met de tracks gecentreerd en dan nog een gekleurd randje (binnekort zal ik wel wat foto's uploaden).