free your mind festival comercial
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mentheman88    posted on 23-05-2006 13:26
ok ik zag net op zo'n comercial dat er 3 juni in arnhem het free your mind festival komt, met een super line up. laat ik nou net in arnhem wonen en mijn zomervakantie dan net 2 dagen is begonnen. Maar behalve dat ik er super enthousiast over ben; in de reclame komt een nummer voor waarin de hele tijd de sample: "get get get it on, get get freaky" achter elkaar afgespeeld wordt op een vette housebeat. je kunt de commercial hier afspelen: 
http://www.fca-music.nl/pics/FYM/QT6_400_Streaming_PAL_2.mov  

ik weet al dat de sample uit het nummer who's your daddy van don diablo komt. ik heb hem er ff uitgeknipt voor de duidelijkheid. hier kan je sample downloaden:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Don diablo draait zelf ook op het festival en ik verneem dat het gewoon een remix is van who's your daddy maar welke? kan iemand mij please vertellen hoe dit nummer heet?

Mod edit by Jorrit on 23-05-2006 15:57 (2%)

What do you think about free your mind festival comercial ??

Vote :   

Jorrit    posted on 23-05-2006 15:58
Don Diablo - Who's Your Daddy (Olav Basoski's Sweaty Rooz Dub)
Lijkt me.
mentheman88    posted on 23-05-2006 16:54
ja daar dacht ik ook aan. maar weet je ergens waar ik een preview ervan kan luisteren want ik kan hem nergens vinden.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

304 Users online: 42 Guests (262 Unknown)
Pages generated today : 8.666
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.775.784