Poster: NandiBinnekort 1ste x draaien in een jeugdhuis , spannend
Poster: NandiIk heb hier ook veel gelachen, Verkeerde naald opheffen heb ik thuis heel vaak, Ik zie me dat buitenhuis ook nog overkomen
hoopelijk heb ik het fout
Binnekort 1ste x draaien in een jeugdhuis , spannend
Poster: thevoidilluminator
1ste keer draaien is zeker spannend.
een goeie voorbereiding helpt en als je klaar bent met je set, smaakt het zeker naar meer!
althans, dat had ik na mn 1ste keer.
heel verslavend
Poster: JollyJunkie
Op men Dj-les wil die gast de cd-spelers aanzetten maar we krijgen geen signaal van de speler naar de mixer, die kerel maar zoeken enzo waar et aan kan liggen toen kwam ik er achter dat hij em op de phono hadden aangesloten, DJM-800 was et, 1 kanaal kapot
Poster: BoydGrift
Ik heb het zelf ook wel is gedaan, alleen gaat er niet kapot van hoor!
Je cd-speler stuurt als het goed is 0db uit(kan je zien op je vu meter),
Poster: Bartjens
Hoe kan nou je kanaal kapot gaan door je line op de phono aan te sluiten ?
Poster: JollyJunkie
Hij stuurde er +4 DB doorheen, maar dat komt omdat een phono kanaal eel gevoeliger is als een line kanaal.
Poster: stevew
Volledig akkoord maar ik heb nog nooit het kanaal weten kapot zijn hoor...Een zeer zwaar overstuurd signaal hoor je maar je kanaal daarmee kapot.....da's de eerste keer dat ik dat hoor laat staan kunnen
Ik denk dat je iets overdreven hebt
En ik heb nogthans een 800 maar ja, we zullen zien wat Lead zegt zeker, die kent de 800 van binnen en van buiten.
Greets
Poster: markus007
hmm het ergste dat ik ooit heb gedaan is tijdens een optreden mijn crossfader te hard aangeduwd -
kennelijk veel te hard want hij bleef op kaneel 2 vasthaken.
ik heb toen met een vork mijn crossfader moeten overhalen :P
Poster: markus007
hmm het ergste dat ik ooit heb gedaan is tijdens een optreden mijn crossfader te hard aangeduwd -
kennelijk veel te hard want hij bleef op kaneel 2 vasthaken.
ik heb toen met een vork mijn crossfader moeten overhalen :P
Poster: zalo
vork, kaneel, je bent blijkbaar in een gastronomische bui