tijdens het draaien op een feest de plaat de uitgemixt was opbergen en een nieuwe pakken
om vervolgens de naald van de nog draaiende plaat eraf te halen om de nieuwe erop te leggen.....
het was een onderbreking van een halve seconde, vergeet het nooit weer.
where's yr head at!!!!
1x Behringer DX1000 kunnen weggooien, omdat iemand uit het publiek hem bier had laten drinken.
1x Pioneer DJM600 kunnen weggooien, omdat iemand uit het publiek hem bier had laten drinken.
Een keertje moeten draaien in een feesttent voor ongeveer 600 personen. Tijdens een passage in een bepaald nummer werd het licht op het podium en in de zaal gedimt. Ik wil vervolgens even achter de booth uitlopen zie ik de monitor (die net zo zwart was als de rest van het podium) over het hoofd. Ga ik dus grandioos op mijn bek, zo achter de DJ-booth in! Gelukkig zag niemand het, want het licht was gedimt .
Vroeger een tijdje in een feestcafé gedraaid, daar was het gebruikelijk dat de dj ook de nodige alcohol nuttigde. Een keer net iets teveel genuttigd waardoor ik dus niet merkte dat een track al 30 seconden oversloeg. Klonk overigens best goed, kon wel gelooped zijn
Poster: Didier82
Klonk overigens best goed, kon wel gelooped zijn
Poster: FlippinDouble
Dat gaat toch niet zo makkelijk perongeluk bij VDJ? :P
een keer op een feest dat ik moest draaie, en de set-up was djm-800, 2 * CDJ-1000Mk3 en 2 * Technics en kwas goed aan het draaie en toen kwam er effe een kameraad van mij achter de dj booth staan en wat aant babbele effe en toen wou ik verder doen en wou een nieuwe plaat oplegge oké dat is nog goed ! maar de grootste fout was dat ik de verkeerd naald eraf nam juist die gene die aan het spelen was!heel domme fout maar is mij wel nooit niemeer gebeurt omdat dat toen een groot schaamte moment was!
Poster: Ghost-Andrieseen keer op een feest dat ik moest draaie, en de set-up was djm-800, 2 * CDJ-1000Mk3 en 2 * Technics en kwas goed aan het draaie en toen kwam er effe een kameraad van mij achter de dj booth staan en wat aant babbele effe en toen wou ik verder doen en wou een nieuwe plaat oplegge oké dat is nog goed ! maar de grootste fout was dat ik de verkeerd naald eraf nam juist die gene die aan het spelen was!
heel domme fout maar is mij wel nooit niemeer gebeurt omdat dat toen een groot schaamte moment was!
Poster: FlippinDoubleVanaf nu doe ik geen babbel niemeer terwijl ik draai! want toen was het voor ruim 600 denk ik en toen stond ik daar effe met ne rode kop zu.gelukkig stond er nog een andere track klaar op een cdj die ik direkt kon opzette anders had het mss langer geduurd
Heb ik ook wel eens, dan sta je ff met iemand te praten en dan druk je de verkeerde pauze/play knop o.i.d in :P
Poster: FlippinDouble
Ik vanaf nu ook idd niet meer :P
Poster: BoydGrift
dat foutje maakte ik dus ook in de schoof, toen victor tegen me stond te lullen.
Najaa, volgensmij drukte ik snel genoeg weer op play!
Poster: Ghost-Andries
zijn allemaal dingen waar je uit leert zeg ik altijd
Poster: thevoidilluminator
echt een heel vermakelijk forum dit hahaha