Domme acties met gear (4/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 21-05-2006 18:47
hoi mense

wat is het STOMSTE dat je ooit hebt gedaan met je gear? of wat is het stomste dat je ooit een dj met zijn gear hebt zien doen?

het domste dat ik ooit heb gedaan is mn eerste koptelefoon op de grond smijten omdat een mixje niet wou lukke:P koptelefoon total-loss

[edit:] Topic titel aangepast en nu ook moved
User edit by Twizz on 21-05-2006 @ 18:54:47 (96%)
Mod edit by Nvie on 24-05-2006 15:48 (18%)

What do you think about Domme acties met gear ??

Vote :   

3R3BUS    posted on 31-05-2007 23:53
een maat van mij heeft die van hem in de fik gezet als performence ja liep fout dus  en nu geen dj gear haha de sukkel
robbert    posted on 01-06-2007 11:34
Zo dat is vrij dom ja.
Sandr    posted on 01-06-2007 11:53
Bij ons zetten ze de bar wel eens in de fik. Dat is wel leuk... maar ik vraag me af wat je hebt genomen als je dat met je gear gaat doen?

Play that funky music white boy....
OneSixty    posted on 01-06-2007 14:21
Poster: 3R3BUS
een maat van mij heeft die van hem in de fik gezet als performence ja liep fout dus  en nu geen dj gear haha de sukkel

eigenlijk best zielig
Vibemaster-D    posted on 02-06-2007 12:06
dan ben je echt de grootste k*nk** m*ng**l die er is als je je gear in de fick gaat steken
Sammow    posted on 02-06-2007 14:49
wat een held!
Illusion    posted on 02-06-2007 15:45
Echt stom... heb je er ook geen waarde aan. Lijkt me
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Luxx    posted on 02-06-2007 19:53
waarom zou je ooit je gear in de fik willen steken.. Geez.... hoe dom ken je zijn. tenzij het een dikke stunt is omdat het oude troep is en je hebt allang nieuw spul

www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 02-06-2007 20:17
dan is het nog m*ngolisch want neem dit als voorbeeld -->.
ik heb op 20 juni een DJM800 thuis staan. maar ik moet volgende week 9 juni draaien nu is mijn huidige mengpaneel een Tehringer met nadruk op de T. die geeft geen line out op de rechtse master uitgang meer .
nu gebruik ik dus voor 1 keer mijn allereerste mengpaneel een Promix 300 (kut ding van toen 100 euro nu nog 40 ofzo).
met 2 kutkanelen maar ik moet wel want die Tehringer is kapot, daarom is het altijd handig oud spul te bewaren kan altijd van dienst zijn.

p.s. wat ben ik blij als ik straks een beetje merk mengpaneel heb
User edit by Vibemaster-D on 03-06-2007 @ 17:11:16 (12%)
soundcollector    posted on 03-06-2007 12:16
offtopic: vibemaster gij hebt ook wel ene grote mond voor ene van 14 he...
Luxx    posted on 03-06-2007 12:37
Poster: soundcollector
offtopic: vibemaster gij hebt ook wel ene grote mond voor ene van 14 he...

wat wil je met zo'n comment bereiken? hoe hij zijn zegje zegt is volgens mij humoristisch bedoelt. en ik moest ook even lachen om die woordgrap van hem. wat maakt leeftijd uit?
www.mothermusic.nl
diggersfan    posted on 03-06-2007 13:01
Vind er ook niks humoristisch aan. Er kan toch ook wel normaal en in fatsoenlijke Nederlands woord, over een hobby gepraat worden. Door sterretjes en dergelijke taal te gebruiken, zet je je reply echt geen kracht bij.
Vidi    posted on 03-06-2007 13:43
Ik kan me ook vinden op het commentaar van "Vibemaster-D" post, maar het had wel anders gezegd kunnen worden. Commentaar op leeftijden vind ik op dit forum niet bepaald gepast aangezien de meeste gebruikers hier niet zo oud zijn.

Verder heb ik niets meer toe te voegen. Dit is een leuk topic, laten we dat ook zo houden

On topic maar weerrrrrr.......

MaD    posted on 03-06-2007 15:09
Hoe oud Vibemaster ook is, ik heb op de basisschool met schrijven geleerd dat je leestekens moet gebruiken. Dit zou echt een heel stuk prettiger zijn om zn verhaal te volgen...
noadja.com /// aboveall.nl
Vibemaster-D    posted on 03-06-2007 17:09
GRR
ik ben wel 15 hoor niet 14.

@MaD ja NL is niet mijn sterkste kant heb het even een beetje aangepast hoop dat het nu iets duidelijker en leesbaarder is.

@diggersfan. je hebt 60 topics en bent plus member weet je wel wat de gemiddelde leeftijd hier @ DJR is. en ik ben niet de enigste met die taalgebruik hoor. anders moet je maar eens goed topics gaan lezen.
User edit by Vibemaster-D on 03-06-2007 @ 17:13:39 (100%)
Nvie    posted on 03-06-2007 19:05
Poster: Cyspoz

Die conclusie wilde ik nog niet meteen naartoe springen maar ging ook door mijn hoofd. Kan natuurlijk ook zijn dat hij even de drugs namen door elkaar haalt als hij een groot gebruiker is die van alles door elkaar gebruikt.
Maar ja, is niet echt een goed sterk verhaal als je daarmee jezelf in een negatief iets plaatst of wel...

Morfine is aan de ene kant een medicijn met verdovende werking, aan de andere kant is het een drug... dus je zult er echt wel slap van worden, daar sluit ik me bij aan.
Code-Y    posted on 04-06-2007 12:18
Het domste wat ik een dj ooit heb zien doen met zijn gear, die is makkelijk te beantwoorden:

ik zag het dit weekend,

neem in je hoofd:

1x Pioneer djm800
2x pioneer cdj-1000(mk3)(waar staat die mk3 eigenlijk voor dat weet ik nog steeds niet=P)
1x een dj die zichzelf dj-bonsi noemt (zo wil je toch niet heten?=P)
1x heel veel duitse slager muziek..........

en neem ook in je hoofd dat de dj in kwestie als het nummer is afegelopen de schuif dicht zet, dan pas het volgende nummer start en dan de andere schuif opengooit...... een stilte van een seconde of 10 dus.....

is dit ontheiliging? mja dus..... alleen de duitse slager muziek al....
User edit by Code-Y on 04-06-2007 @ 12:19:45 (14%)
doeLauw    posted on 04-06-2007 12:23
Poster: Cody
Het domste wat ik een dj ooit heb zien doen met zijn gear, die is makkelijk te beantwoorden:

ik zag het dit weekend,

neem in je hoofd:

1x Pioneer djm800
2x pioneer cdj-1000(mk3)(waar staat die mk3 eigenlijk voor dat weet ik nog steeds niet=P)

en neem ook in je hoofd dat de dj in kwestie als het nummer is afegelopen de schuif dicht zet, dan pas het volgende nummer start en dan de andere schuif opengooit...... een stilte van een seconde of 10 dus.....

ArCee    posted on 04-06-2007 14:49
Poster: Nvie

Morfine is aan de ene kant een medicijn met verdovende werking, aan de andere kant is het een drug... dus je zult er echt wel slap van worden, daar sluit ik me bij aan.

Klopt, ik krijg het als pijnstiller maar het is (in mijn geval) ook een stemmings versterker. Zo kun je ontzettend kwaad worden als je al boos bent en het zit tegen. Aan de andere kant kun je ook hevig geemotioneert worden de andere kant op. Nu weet ik er mee om te gaan, toen was het net nieuw.
dennisdekoning    posted on 04-06-2007 14:56
Poster: Cody

ik zag het dit weekend,

neem in je hoofd:

1x Pioneer djm800

Je hebt ze erbij... daar is ook alles mee gezegd!
Vibemaster-D    posted on 04-06-2007 18:35
@ cody MK3 staat voor het engelse MARK wat betekent herziening of gewoon simpelweg versie 3.
het principe van de CDJ1000 blijft het zelfde alleen worden somme dingen toegevoegd of verbeterd zo kan de MK3 t.ov. de MK2 mp3 lezen en is de display duidelijker heb je de Jog adjustment en heb je de Cue --> play functie (zie demo filmpje voor de echter verschillen.

Code-Y    posted on 05-06-2007 11:12
Thnx vibemaster =) ik ben weer wat slimmer

der steht ein deutsche lul in my way (la lalalala lalalalala laaaaalala) kijk DAT is duite slager muziek =P mwahahahaha
TheMole    posted on 16-06-2007 15:15
jelektronic    posted on 16-06-2007 15:56
die laatste vind ik echt dom,
die eerste is nog wel grappig, zeker dat die ni vind wat er scheelt en dan achteraf zo dom staat te doen
OneSixty    posted on 16-06-2007 17:25
lijkt mij echt zo irritant als een of andere idioot je booth ompleurt.
maar best grappig om  te zien

118 Users online: 9 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 15.920
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.294