Poster: 3R3BUS
een maat van mij heeft die van hem in de fik gezet als performence ja liep fout dus en nu geen dj gear haha de sukkel
Poster: soundcollector
offtopic: vibemaster gij hebt ook wel ene grote mond voor ene van 14 he...
Poster: Cyspoz
Die conclusie wilde ik nog niet meteen naartoe springen maar ging ook door mijn hoofd. Kan natuurlijk ook zijn dat hij even de drugs namen door elkaar haalt als hij een groot gebruiker is die van alles door elkaar gebruikt.
Maar ja, is niet echt een goed sterk verhaal als je daarmee jezelf in een negatief iets plaatst of wel...
Poster: Cody
Het domste wat ik een dj ooit heb zien doen met zijn gear, die is makkelijk te beantwoorden:
ik zag het dit weekend,
neem in je hoofd:
1x Pioneer djm800
2x pioneer cdj-1000(mk3)(waar staat die mk3 eigenlijk voor dat weet ik nog steeds niet=P)
1x een dj die zichzelf dj-bonsi noemt (zo wil je toch niet heten?=P)
1x heel veel duitse slager muziek..........
en neem ook in je hoofd dat de dj in kwestie als het nummer is afegelopen de schuif dicht zet, dan pas het volgende nummer start en dan de andere schuif opengooit...... een stilte van een seconde of 10 dus.....
is dit ontheiliging? mja dus..... alleen de duitse slager muziek al....
Poster: Nvie
Morfine is aan de ene kant een medicijn met verdovende werking, aan de andere kant is het een drug... dus je zult er echt wel slap van worden, daar sluit ik me bij aan.
Poster: Cody
Het domste wat ik een dj ooit heb zien doen met zijn gear, die is makkelijk te beantwoorden:
ik zag het dit weekend,
neem in je hoofd:
1x Pioneer djm800
2x pioneer cdj-1000(mk3)(waar staat die mk3 eigenlijk voor dat weet ik nog steeds niet=P)
1x een dj die zichzelf dj-bonsi noemt (zo wil je toch niet heten?=P)
1x heel veel duitse slager muziek..........
en neem ook in je hoofd dat de dj in kwestie als het nummer is afegelopen de schuif dicht zet, dan pas het volgende nummer start en dan de andere schuif opengooit...... een stilte van een seconde of 10 dus.....
is dit ontheiliging? mja dus..... alleen de duitse slager muziek al....