Domme acties met gear (3/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 21-05-2006 18:47
hoi mense

wat is het STOMSTE dat je ooit hebt gedaan met je gear? of wat is het stomste dat je ooit een dj met zijn gear hebt zien doen?

het domste dat ik ooit heb gedaan is mn eerste koptelefoon op de grond smijten omdat een mixje niet wou lukke:P koptelefoon total-loss

[edit:] Topic titel aangepast en nu ook moved
User edit by Twizz on 21-05-2006 @ 18:54:47 (96%)
Mod edit by Nvie on 24-05-2006 15:48 (18%)

What do you think about Domme acties met gear ??

Vote :   

Twizz    posted on 26-05-2006 15:14
oja ik heb trouwens ook nog ooit een hardcore-dj met zn mixertje van €49,- zien gooien(je weet wel zo'n heel simpel ding met alleen volumeregeling van 2 kanalen en crossfader en koptelefoon selectie en koptelefoon volume)
Blast    posted on 27-05-2006 09:01
Poster: T4Twister
oja ik heb trouwens ook nog ooit een hardcore-dj met zn mixertje van €49,- zien gooien(je weet wel zo'n heel simpel ding met alleen volumeregeling van 2 kanalen en crossfader en koptelefoon selectie en koptelefoon volume)

zker Neophyte

In een videoclip van Alles Kapot zie je een van de 3 een keyboard helemaal kapot slaan

Steev    posted on 27-05-2006 12:25
Poster: Blast

zker Neophyte

In een videoclip van Alles Kapot zie je een van de 3 een keyboard helemaal kapot slaan

Nee dan ben je helemaal lekker :p

greup    posted on 27-05-2006 12:35
Poster: Dirkvh

Ik heb liever zon parretje op mn hoofd dan zon heel truss-systeem:P

Vraag niemand zich af waarom er geen g-haak aan die truss zit? En welleens een par zien rokenConfused? Ik vind het er vrij nep uitzien
Twizz    posted on 27-05-2006 21:43
ja zij valt ook meteen , beetje fake
Nvie    posted on 28-05-2006 18:14
Poster: Dirkvh

Ik heb liever zon parretje op mn hoofd dan zon heel truss-systeem:P

Toch denk ik niet dat je erg blij (of uberhaupt kijkt) als je zo'n ding op je kop krijgt :P
Winston    posted on 08-06-2006 01:52
@Laidback: Wat voor merk koptelefoon had die man? Ik zie het al voor me: DJ die een hele set inclusief versterkers en speakers, aan z'n kop sleurt van booth naar toilet.
Tic Toc
Pullz    posted on 04-05-2007 13:54
Dat headphone kapotgooien situatie ken ik ook
gelukig was het een numark van €25 euro en toch een ruk headphone

nu met mijn Sony MDR-V700 kijk ik wel uit
Vibemaster-D    posted on 04-05-2007 14:58
he domste wat ik zelf ooit gedaan heb, een powercon tussen steker (blauw naar wit kabeltje) vergeten zodat ik me amprackje niet aan kon zetten dus ik snel dat ding halen ik had de achter kant v/d FLTcase mooi dichtgemaakt zodat ik er niet bij kon.
dus zolang even alleen op topkasjes draaien en snel naar huis om dat verloopje.

domste wat ik heb meegemaakt met een ander, zo een gast 1 of andere ronald waarmee ik ging draaien. allemaal bluffen over pioneer en blablabla. die gast kon geen cue's zetten (hij deed de denon manier) toen stond hij voor lul.
het waren 2 CDJ1000MK2's en hij vertelde dat hij er verstand van had enzo. ik lach in een deuk.

Twizz    posted on 04-05-2007 15:03
zo heb ik het ook ooit meegemaaktWinking my eye
ene nick(een vriend van dj-t hier op het forum) kwam dus een keertje naar mijng ear kijken. hij zat allemaal te lullen datie 3x technics had en al. dus ik al jaloers en al, en toen zei ik, doe jij maar ff. en hij wist nog eens niet waarom de plaat zo laag en langzaam speelde:P(33 rpm)
Cyspoz    posted on 04-05-2007 15:07
Poster: Vibemaster-D
(hij deed de denon manier)

Wat is de Denon manier precies?
PatrickBeuken    posted on 04-05-2007 17:10
User edit by PatrickBeuken on 04-05-2007 @ 17:10:26 (3%)
Cyspoz    posted on 04-05-2007 17:17
Shame on me...

Ja ik dacht dat Dennon misschien nog iets heel speciaals had, maar dit vind ik nog niet zo spannend. Zijn wel meer cd spelers die varianten of combinaties hebben.
Luxx    posted on 04-05-2007 18:50
is et nu niet gewoon zo dat je allebei de variaties kan gebruiken bij pioneer? of heb ik dat ergens verkeerd gelezen
www.mothermusic.nl
lolbroek    posted on 04-05-2007 19:20
Omgekeerd, bij Denon kan je beide dingen kiezen Happy, laughing
Dirkvh    posted on 04-05-2007 20:48
zo heb ik het ook ooit meegemaaktWinking my eye
ene nick(een vriend van dj-t hier op het forum) kwam dus een keertje naar mijng ear kijken. hij zat allemaal te lullen datie 3x technics had en al. dus ik al jaloers en al, en toen zei ik, doe jij maar ff. en hij wist nog eens niet waarom de plaat zo laag en langzaam speelde:P(33 rpm)

Ik zal je een ding zeggen erik, wat hij zegt moet je niet geloven:P hij zegt dat ie vanalles heeft gekocht, en later blijkt t van een ander te zijn of gehuurd te zijn.. Niet meer geloven dus!:P
Luxx    posted on 05-05-2007 09:40
kep trouwens nog eentje gezien en die ging gewoon drinken achter de draaitafels(biertje) en toen kwam iemand de booth in om te zeggen dat dat niet mocht. draaide hij zich net om, struikeld en mikt zijn bier in de gear... DJM-600 en CDJ-800mk2 helemaal verneukt.         goedbezig *thumbs up*
www.mothermusic.nl
ArCee    posted on 25-05-2007 19:04
Stomste? M'n 1e speaker in elkaar getrapt van frustratie. was wel onder invloed van morfine toen maar blij was ik achteraf niet. Gelukkig thuis en niet op een feest
Vibemaster-D    posted on 25-05-2007 19:15
lekker ventje ben jij
Cyspoz    posted on 25-05-2007 19:53
Poster: ArCee
Stomste? M'n 1e speaker in elkaar getrapt van frustratie. was wel onder invloed van morfine toen maar blij was ik achteraf niet. Gelukkig thuis en niet op een feest

?? Morfine wordt je heel rustig en slap van... Confused
Luxx    posted on 25-05-2007 20:05
Poster: Cyspoz

oeff.... sterke verhalen
www.mothermusic.nl
Cyspoz    posted on 25-05-2007 20:46
Poster: LuXx
oeff.... sterke verhalen

Die conclusie wilde ik nog niet meteen naartoe springen maar ging ook door mijn hoofd. Kan natuurlijk ook zijn dat hij even de drugs namen door elkaar haalt als hij een groot gebruiker is die van alles door elkaar gebruikt.
Maar ja, is niet echt een goed sterk verhaal als je daarmee jezelf in een negatief iets plaatst of wel...
djwork    posted on 28-05-2007 18:36
hoi mense

wat is het STOMSTE dat je ooit hebt gedaan met je gear? of wat is het stomste dat je ooit een dj met zijn gear hebt zien doen?
het domste dat ik ooit heb gedaan is mn eerste koptelefoon op de grond smijten omdat een mixje niet wou lukke:P koptelefoon total-loss

[edit:] Topic titel aangepast en nu ook moved

Total-loss.. is wel Vet als dj naam. Mischien ga ik die of iets als variatie wel gebruiken want heb nu nog geen echte naam.
Twello    posted on 28-05-2007 19:04
Poster: Vibemaster-D
he domste wat ik zelf ooit gedaan heb, een powercon tussen steker (blauw naar wit kabeltje) vergeten zodat ik me amprackje niet aan kon zetten dus ik snel dat ding halen ik had de achter kant v/d FLTcase mooi dichtgemaakt zodat ik er niet bij kon.
dus zolang even alleen op topkasjes draaien en snel naar huis om dat verloopje.

domste wat ik heb meegemaakt met een ander, zo een gast 1 of andere ronald waarmee ik ging draaien. allemaal bluffen over pioneer en blablabla. die gast kon geen cue's zetten (hij deed de denon manier) toen stond hij voor lul.
het waren 2 CDJ1000MK2's en hij vertelde dat hij er verstand van had enzo. ik lach in een deuk.

hij had toch kunnnen cueen op de draaitafel manier?
ArCee    posted on 28-05-2007 23:57
Poster: Cyspoz

Helaas werkt het bij mij gewoon als een stemmings versterker. Helaas moet ik het soms nog steeds nemen aangaande een mislukte operatie die straks over word gedaan.

LuXx, als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon lekker niets jochie

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

80 Users online: 16 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 42.532
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.430.906

DJResource

About & Contact Us