Poster: T4Twister
oja ik heb trouwens ook nog ooit een hardcore-dj met zn mixertje van €49,- zien gooien(je weet wel zo'n heel simpel ding met alleen volumeregeling van 2 kanalen en crossfader en koptelefoon selectie en koptelefoon volume)
Poster: Blastzker NeophyteIn een videoclip van Alles Kapot zie je een van de 3 een keyboard helemaal kapot slaan
Nee dan ben je helemaal lekker :p
Poster: DirkvhIk heb liever zon parretje op mn hoofd dan zon heel truss-systeem:P
Poster: DirkvhIk heb liever zon parretje op mn hoofd dan zon heel truss-systeem:P
Poster: Vibemaster-D
(hij deed de denon manier)
zo heb ik het ook ooit meegemaakt
ene nick(een vriend van dj-t hier op het forum) kwam dus een keertje naar mijng ear kijken. hij zat allemaal te lullen datie 3x technics had en al. dus ik al jaloers en al, en toen zei ik, doe jij maar ff. en hij wist nog eens niet waarom de plaat zo laag en langzaam speelde:P(33 rpm)
Poster: ArCee
Stomste? M'n 1e speaker in elkaar getrapt van frustratie. was wel onder invloed van morfine toen maar blij was ik achteraf niet. Gelukkig thuis en niet op een feest
Poster: Cyspoz?? Morfine wordt je heel rustig en slap van...
Poster: LuXx
oeff.... sterke verhalen
hoi mense
wat is het STOMSTE dat je ooit hebt gedaan met je gear? of wat is het stomste dat je ooit een dj met zijn gear hebt zien doen?
het domste dat ik ooit heb gedaan is mn eerste koptelefoon op de grond smijten omdat een mixje niet wou lukke:P koptelefoon total-loss
[edit:] Topic titel aangepast en nu ook moved
Poster: Vibemaster-D
he domste wat ik zelf ooit gedaan heb, een powercon tussen steker (blauw naar wit kabeltje) vergeten zodat ik me amprackje niet aan kon zetten dus ik snel dat ding halen ik had de achter kant v/d FLTcase mooi dichtgemaakt zodat ik er niet bij kon.
dus zolang even alleen op topkasjes draaien en snel naar huis om dat verloopje.
domste wat ik heb meegemaakt met een ander, zo een gast 1 of andere ronald waarmee ik ging draaien. allemaal bluffen over pioneer en blablabla. die gast kon geen cue's zetten (hij deed de denon manier) toen stond hij voor lul.
het waren 2 CDJ1000MK2's en hij vertelde dat hij er verstand van had enzo. ik lach in een deuk.
Poster: Cyspoz?? Morfine wordt je heel rustig en slap van...