Poster: T4Twister
hoi mense
wat is het STOMSTE dat je ooit hebt gedaan met je gear? of wat is het stomste dat je ooit een dj met zijn gear hebt zien doen?
het domste dat ik ooit heb gedaan is mn eerste koptelefoon op de grond smijten omdat een mixje niet wou lukke:P koptelefoon total-loss
[edit:] Topic titel aangepast
Over een SL heen buigen om te luisteren wat dat meisje nou zegt, dan met je borstzakje inhaken op het element.... omhoog komen en tadaa een kromme arm.
Vergeten de deur van een busje goed dicht te doen en vervolgens bij het opdraaien van de snelweg een flightcase achter uit de auto zien schieten.
Niet van mezelf maar wel gezien, een DJM600 ramvast zonder ventilatie inbouwen..... vind een DJM ontzettend leuk en hij word er heerlijk heet van, zo heet zelfs dat ie wel erg vies begon te ruiken.
Een fles spa blauw in een dateq mikken.... die vervolgens geen krimp gaf.
Iets verder lopen dan het snoer van je headphone lang is en een complete mixer mee nemen of nog erger de kabel overmidden trekken.
Master schuif dicht trekken maar het niet door hebben omdat jij lekker staat voor te luisteren over de PFL met je rug naar het publiek
En zo kan ik er nog wel 100 opnoemen die mij zijn overkomen de afgelopen 10 jaar. Tsja bij mij gaat er gewoon altijd wel eens iets mis.... houd het spannend