inderdaad licht gewoon houden. De Dj Switch 6 hebben we ook... voor een beginnersdrive-in is het ideaal...
ik zou wel direct voor goed geluid gaan... Ookal moet je dan ff doorsparen. Anders koop je boxen, en zijn het uiteindelijk als je groter wordt boxen van niks.
Wat voor drive-innetjes wil je doen?? wil je groot worden voor feesten van boven 500 man... of gewoon kleine drive-innetjes... tuinfeestjes.. classic party's etc. van onder de 500 man.
Iedereen wil uiteraard groot worden neem ik aan.
Wij hebben zelf ook een drive-in, en gisteren hadden we een drive-in show. We verwachtten er heel wat van. Dat het een groot feest werd, lekkere disco. Maar het bleek gewoon dat wij als achtergrondmuziek moesten draaien voor maar FU**ING 22 Personen.. verdomme.. EN DE HELE AVOND PIRATENHITS.... k'was op het laatst zo chagarijnig,, dat ik lekker op het laats hardcore draaide.
Wij doen daarom vanaf nu geen kleine feesten meer, om deze dingen te voorkomen... Het was ook wel eigenlijk onze schuld, omdat wij beter hadden informeren.
maarjah,, let wel op met wat je doet:D, Beginnen is een grote stap. Probeer eerst gewoon lekker voor jezelf te draaien, je apparatuur opbouwen. En ga dan jezelf promoten.
succes