Poster: Aemilius
De mixer moet niet te klein van formaat zijn (liefst zwart) en er moeten wat leuke effecten op zitten..
Poster: dancedimensionKlopt dat was een aktie, maar voor die prijs is hij tegenwoordig niet meer te krijgen. Zijn kleine broertje de denon dn-x100 is dacht ik nu wel in de aanbieding voor rond de 250 euro; ook 2 kanaals alleen een stukje kleiner.
ik heb die mixer al voor 250 euro nieuw gezien
Poster: DjCollinBosgraaf( ik zou er zelf een effecten box bijkopen .. is veel handiger )En wat houdt dat in en wat gaat zoiets ongeveer kosten? Kijk het gaat mij erom dat ik er af en toe wat extra geluidjes in kan gooien (voorbeeld: gewoon een rinkelent belletje, je snapt wat ik bedoel).En mixers van Akiyama, is dat wat?
Poster: AemiliusEn wat houdt dat in en wat gaat zoiets ongeveer kosten? Kijk het gaat mij erom dat ik er af en toe wat extra geluidjes in kan gooien (voorbeeld: gewoon een rinkelent belletje, je snapt wat ik bedoel).En mixers van Akiyama, is dat wat?Akiyama ben ik niet bekend mee ... je hebt verschillende effecten boxenvan 100 tot 400 euro Korg Kaoss Pad -- Pioneer EFX 500 - Alesis FXmoet je ff op een webshop kijken ofzo
Poster: AemiliusAkiyama MCX bijvoorbeeld, dat lijkt me wel wat.. Op de site van n-joymusic.nl word dit gezegd: Dit is geen mixer in de categorie Behringer DJX700 en de Reloop RMX40DSP maar stijgt ver daar boven volgens sommigen is dit apparaat nog beter als de Pioneer DJM600 omdat er gebruik wordt gemaakt van hoogwaardige onderdelen.Als ik dat moet geloven lijkt het me een prima mixer
geloof niet alles wat er gezegd word ( zijjn ook verkoop trucs )want beter als een DJM-600 lijkt me sterk , ik vind het van niet ! DJM-600 is beter
Poster: DjCollinBosgraafwant beter als een DJM-600 lijkt me sterk , ik vind het van niet ! DJM-600 is beter
Leuk dat jij conclusief kunt trekken over dingen die je nog nooit in je handen hebt gehad. Je zegt namelijk dat je geen ervaring hebt met de mcx, daarna zeg je dat je verwacht dat de djm beter is. En dan concludeer je maar dat de djm beter is.Nou zo'n commentaar heb je lekker veel aan. Zeg dan gewoon niks..
Poster: DJMichel
Klopt dat was een aktie, maar voor die prijs is hij tegenwoordig niet meer te krijgen. Zijn kleine broertje de denon dn-x100 is dacht ik nu wel in de aanbieding voor rond de 250 euro; ook 2 kanaals alleen een stukje kleiner.
Poster: robbertLeuk dat jij conclusief kunt trekken over dingen die je nog nooit in je handen hebt gehad. Je zegt namelijk dat je geen ervaring hebt met de mcx, daarna zeg je dat je verwacht dat de djm beter is. En dan concludeer je maar dat de djm beter is.Nou zo'n commentaar heb je lekker veel aan. Zeg dan gewoon niks..
Poster: AemiliusOke dankje maar ik heb mij laten vertellen door een proffesioneel DJ, nooit 'relooptroep' te kopen, vandaar dat ik nu alweer twijfel..
ligt eraan, hoe ga je die gebruiken? on the road of alleen thuis?als je hem alleen thuis gebruikt dan kun je gerust reloop nemen als je dat wil. maar moet je de mixer vaak mee nemen dan zou ik toch voor een betere kwaliteit kiezen