Wat vind je van de site etc. etc. etc.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Marz-L    posted on 18-05-2006 19:17
Graag zou ik horen van jullie DJ's wat jullie van mijn/onze drive in show site vinden, dus reacties please!

www.musicpoweronline.nl
Mod edit by Lead on 19-05-2006 09:45 (3%)
[MOD Edit] moved

What do you think about Wat vind je van de site etc. etc. etc. ??

Vote :   

LauW    posted on 18-05-2006 19:50
Mooie site dat zeker. Klein puntje.. de muziek begint steeds opnieuw bij het aanklikken van een menu item. Een groter punt naar mijn mening is dat de website veeel te zwaar is. Hij hakkelt aan alle kanten en dat ligt volgens mij niet aan mijn pc?
Nvie    posted on 18-05-2006 19:54
Ik vind persoonlijk de sleep-frames niet er handig... ze nemen bij mij alle tekst weg :P En als je ze dan steeds moet slepen Happy, laughing
Marz-L    posted on 18-05-2006 20:12
Poster: LauW
Mooie site dat zeker. Klein puntje.. de muziek begint steeds opnieuw bij het aanklikken van een menu item. Een groter punt naar mijn mening is dat de website veeel te zwaar is. Hij hakkelt aan alle kanten en dat ligt volgens mij niet aan mijn pc?

Klopt, de muziek moeten we nog even veranderen.

En dat de site te zwaar is, hum, bij iedereen in mijn omgeving loopt hij goed, alleen moet hij wel inladen,
thanks voor je comment, ik kan er iets mee.
User edit by Marz-L on 18-05-2006 @ 20:13:03 (11%)
Marz-L    posted on 18-05-2006 20:13
Poster: Nvie
Ik vind persoonlijk de sleep-frames niet er handig... ze nemen bij mij alle tekst weg :P En als je ze dan steeds moet slepen Happy, laughing

Thanks, ga ik ook even overleggen.

_Ivan_    posted on 19-05-2006 09:03
K'vind hem wel afHappy, laughing.... met uitzondering van de puntjes die hierboven worden genoemd.

Succes met je drive-inWinking my eye

Feel&.Celebrate.Life!
Lead    posted on 19-05-2006 09:47
IK ben zelf vaak geen fan van flash site, maar vind hem er wel goed uit zien.

De popups hebben bij mij beide scrollbars (ik gebruik FF 1.5.03) en de kleur van de scrollbar in het hoofddeel van je site is ook erg gecamoufleerd opgesteld...
Let the BASS be louder
Marz-L    posted on 19-05-2006 12:17
Poster: Lead
IK ben zelf vaak geen fan van flash site, maar vind hem er wel goed uit zien.

De popups hebben bij mij beide scrollbars (ik gebruik FF 1.5.03) en de kleur van de scrollbar in het hoofddeel van je site is ook erg gecamoufleerd opgesteld...

Wat bedoel je met gecamoufleerd?

De pop-ups zijn JAVA bestanden by the way. 

This is an old Topic

No new postings for 6.960 days.
 Post CommentThat would be 232 months
or a whopping 19.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

52 Users online: 8 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 4.962
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.559.214