Poster: djmamoje moet gewoon met de computer vj spelen en dan resolume instaleren.kun je veel meer mee dan de hele pioneer dvj, en het kost niks en is nog legaal ook nog en je krijgt er ook nog bestanden voor ook nog.tada a vj is born
das pas goedkoop, hoppa 2 x 3300 euro bespaard op een dvj
wat mij betreft is een dvj zinloos omdat een computer veel meer en veel sneller kan dan een dvj en kost veel minder, zou hier graag wel eens een pioneer fan over willen horenHelemaal mee eens woord vaak gezien dat je dvd spelers moet hebben maar das niet nodig een laptop met de juiste software is al genoeg. en nog leuker ook die filmpjes kan je zelf makelijk maken door gewoon zinloose dingen te filmen. en die dan live te mixe met je laptop. dr zijn heel veel verschilende video aplicaties en manieren om dit te doen.
hoi, ik zie dat er wat vragen worden gesteld over een goedkopen oplossing van vj....... ik heb zelf een BCD3000 van behringer en dat samen met virtual dj (wel een verzie hoger dan 6.0) kan je gewoon vj.....dus dan heb je gelijk niets meer nodig (nou...alleen fimpjes dan:P)
sucses,
Dj thomazzz
Poster: Jorrit
Trouwens, de VJ's (of mensen die VJ willen worden) hier kunnen ook prima hun ei kwijt bij www.dvj-x1.com :D
(goh, waar lijkt die site toch op)
Poster: BoydGrift
Nou, op standaart reclame
Maare, waarom geen forum toevoegen?
gewoon erbij tussen de index, anders onder het kopje light en dan: Light en graphics?