Ik heb de bijnaam Junkie en sins kort zelfs dj junkie, mijn naam is ontstaan omdat ik gek ben op JUNKFOOD dus geen drugs ofzo.
Ik heb vroeger toen ik wat jonger was ( ben nu 30 jaar ) bij een lokale piraten radio statio gedraaid als dj en pas geleden ben gevraagt om bij een nieuw, jong en klein webradio station te komen draaien op de zaterdag, ik moet zeggen dat het weer leuk is om music te kunnen draaien en vooral als mensen dan mail met verzoek platen.
Ik hou voor namelijk van top40, dance, trance en hardstyle en soms ook wel jump en hardcore music an dat zal je dan ook veel al in mijn radio programma horen.
Ik wil graag gaan leren mixen en zit er zelfs aan te denk om een cursus te gaan doen bij een dj school in zuidholland.
De aan komende 2 weken druk aan het zoeken naar een winkel waar ik het goedkoopste mijn dj gear kan kopen.
Ik heb zaterdag een Reloop rmx-40 bpm mixer gekocht en het is de bedoeling om daar 2 pioneers cdj-800 of 2 pioneers cdj-200 naast te gaan zetten maar ik ben nog aan het zoeken naar een winkel die het goedkoopste is zo dat het betaal baar is voor mij ik heb + / - 1200 euro te besteden en ik wil graag nieuw kopen als het even kan.
Dus als jullie een goedkopen winkel weten kan je mijn even mailen op dit adres : looyjan@dj-junkie.nl
Groetjes, Looyjan
What do you think about even voor stellen : Junkie ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb zelf sinds februari 2 x CDJ200 in gebruik... en egtwaar... tis lekkere apparatuur om mee te draaien. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nu (3 maanden na aanschaf) toch wel overweeg om spelers uit de 800 of 1000 serie te kopen. (in verband met de daarop aanwezige 'vinyl'-mode en de optie tot het opslaan van Cue-points) Hmm.... misschien interesse in 2 x CDJ200 van 3 maandjes oud?
Ik zal zeker een hoop op steken van dit forum, ik heb de laatste dagen aardig wat interesante dingen al gelezen hier.
Groetjes, Junkie
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community