Poster: djliberty
ik werk met sl's en dat is 8% is ook goed genoeg en ik mix soms trance op jump(als'k eens clechte dag heb) en dat lukt juist. 8% is dus ook genoegmaar liever 10%
Poster: ivan1991maar 2:s wat ga je dan doen als je een Armin van Buuren met Shivers op Tiesto- Adagio For Strings gaat doen om terug het pbliek op gan te krijgen. Heb je minimum +4 nodig:p
ik heb 10 % pitch op m'n draaitafel... meer als genoeg.... k'ga meestal maar tot de 2
Poster: Lead
10 tot 16%... vaak staat hij bij bij op 16% omdat je dan een redelijk bereik hebt en toch een goede nauwkeurigheid (0.05%)
Poster: DJMichel
Ik heb er 10 20 en 50 % op zitten en gebruik alleen maar de 10%.
Poster: stafJe kunt het (misschien) gebruiken als effect, te minste, ik gebruik het alleen als effect.hoeveel % pitch heb je nodig op een draaitafel
ben van plan binnekort draaitafels aan te kope maar weet niet of het nu echt nodig is op een pitch van 50 % te hebben of kom je met 10 % al toe
Poster: TheTapDanceR
zal ik dan ook nog maar even zeggen dat 10% dik voldoende is? want je kan dan zelfs een plaat met 20% verschil mixen..![]()
Poster: T4TwisterNee hoor, gewoon Super-Oem
laat me raden tt500 of ttx niewaar? die heb ik in ieder geval, mr ik kan ook 8%
Je kunt het (misschien) gebruiken als effect, te minste, ik gebruik het alleen als effect.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.