filmpje?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rens    posted on 15-05-2006 18:33
Ik moet voor school een kunstwerk een andere 'look' geven. Ik dacht dan maak ik een filmpje waarin de personen in het schilderij gaan 'lopen'. Nu was mijn vraag, weet iemand een programma om figuren binnen een achtergrond te laten lopen.. :P

Alvast bedankt voor jullie hulp...

What do you think about filmpje? ??

Vote :   

djmamo    posted on 15-05-2006 18:35
photo shop en adobe premiere, en als je de programma's niet kent zal het je nooit lukken

(dreamwaever en authorware kunnen ook) 

www.moonentertainment.nl
Rens    posted on 15-05-2006 18:36
Met photoshop kun je toch geen figuren laten bewegen, alleen bewerken toch?
djmamo    posted on 15-05-2006 18:40
Poster: Rens
Met photoshop kun je toch geen figuren laten bewegen, alleen bewerken toch?

je moet in combinatie photoshop en premiere gebruiken, en als je nog nooit met dit soort programma's hebt gewerkt zal het erg moeilijk zijn om dit te maken, omdat het erg grote en moeilijke programma's zijn

www.moonentertainment.nl
Lead    posted on 15-05-2006 18:47
Macromedia Flash kan ook....

Maar hier geld hetzelfde: als je voor 1 filmpje een proggie moet leren kennen duurt het wel even voor je het onder de knie hebt...
Let the BASS be louder
Rens    posted on 15-05-2006 19:03
Aha, en er zijn geen 'easy' programmatjes te vinden? Het hoeft geen professioneel werkstuk te worden :P...

Dus ook al zijn die programma's dan iets minder van kwaliteit, als ze maar werken.

Blast    posted on 21-05-2006 09:14
Poster: Lead
Macromedia Flash kan ook....

Maar hier geld hetzelfde: als je voor 1 filmpje een proggie moet leren kennen duurt het wel even voor je het onder de knie hebt...

even.... ahum Voordat je flash onder de knie hebt (en je een 'beginner' bent) ben je er zeker wel een maand mee bezig (of iets korter als je iedere dag 3 uur aan flash zit)

ps, Magix Video maker kan ook volgens mij maar ik weet t niet zker.

This is an old Topic

No new postings for 7.069 days.
 Post CommentThat would be 235.6 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

309 Users online: 48 Guests (261 Unknown)
Pages generated today : 8.392
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.775.510