Poster: dj_loser
heey
ik geef zaterdag een fuif en wil wel fette muziek hebben
de style is hardcore,top 40,urban,dance
zouden jullie kunnen helpen met de nummers?
Poster: DjillusionBink
allang hier op single thuis liggen
Poster: soundcollector
als dj is het de bedoeling dat je zelf muziek draait die jij goed vind en hier voor ook op zoek gaat, op internet djshops etc... dat vind ik juist zo speciaal aan dj zijn jij bepaald de muziek je draait wat jij goed vind en niet de lijsten met liedjes van andere dj's pers vindk wat greup zegt ook waar, een beetje lui misschien?
Poster: soundcollector
als dj is het de bedoeling dat je zelf muziek draait die jij goed vind en hier voor ook op zoek gaat, op internet djshops etc... dat vind ik juist zo speciaal aan dj zijn jij bepaald de muziek je draait wat jij goed vind en niet de lijsten met liedjes van andere dj's pers vindk wat greup zegt ook waar, een beetje lui misschien?
Poster: Jorrit
precies, een DJ staat er voor het publiek. Dit verhaal gaat natuurlijk niet op voor de top-dj's, die verzamelen met hun eigen stijl het publiek bij elkaar.
Poster: dj_loserben ook pas 10 he
Als je je zelf nog niet oud genoeg vind om zelf op zoek tegaan naar hitcharts ( gewoon top 40 KOM OP , dat kan IEDEREEN vinden) Dan vind ik jou niet oud genoeg om hier te posten.
Poster: greupAls je je zelf nog niet oud genoeg vind om zelf op zoek tegaan naar hitcharts ( gewoon top 40 KOM OP , dat kan IEDEREEN vinden) Dan vind ik jou niet oud genoeg om hier te posten.
dat was ff een debiele actie